wanneer is de ipad4 precies uitgekomen? hoeveel jaar garantie zit erop? is een ipad4 nieuw voor 385,- via m.p een betrouwbare koop? of een tweede hands voor 340,-? wil graag een ipad kopen maar vertrouw sommige advertenties niet echt 6,5 jaar actief op m.p en maar 1 advertentie en alleen kunnen bellen, op de foto kan ik niet zien dat het om een ipad4 gaat, en dit zijn meerdere aanbieders op m.p. die goedkoop en maar èèn advertentie hebben.
Kijk aub uit en maak geen geld over , was vorige week nog hoop gedoe over op SBS dat mensen zwaar opgelicht worden en ze al betaald hadden , dat is t enige wat ik weet , beter bij iemand thuis zien en eventueel kopen
Ik maak ook nooit vooraf over.. Als ik iets koop haal ik het op na het bekijken.. Vaak vragen ze een aanbetaling om het vast te houden , maar dan haak ik af..
Voor ruim onder de Eur 400,- heb je de allernieuwste iPad Air! Ik zou zoiets nooit via MP kopen, je weet niet wat er allemaal al is gebeurd met het apparaat als je via een onbekende koopt.