Spannend hoor...

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Meikie, 5 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Bij deze stel ik mij dan ook maar even voor. Ik ben Maaike en ik ben 28 jaar jong ;)
    Ik heb al heel lang een grote kinderwens, maar mijn vriend was er nog niet klaar voor. Voor mijn gevoel ging dit nog heel lang duren, dus ik had deze droom al voor mezelf in de koelkast gezet voor later. Vlak voor de kerst vroeg hij me echter of ik wilde stoppen met de pil en er samen voor gaan.....:$ Ik natuurlijk helemaal door de dolle heen, dus mijn strip afgemaakt en nu sinds die tijd gestopt met de pil. 28 december 2010 was mijn eerste ongestelde dag. Nu dus spannend hoe snel het raak is, en wat mijn cyclus gaat doen. Ik heb een aantal dagen last gehad van wat klachten als een vreemd gevoel in mijn buik en wat chagerijnig. Het positieve aan stoppen met de pil vind ik wel dat mijn libido echt goed is momenteel....
    Maar goed, genoeg over mij, ik hoop hier veel info te lezen en snel met goed nieuws te komen....

2. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    welkom!
    veel succes met zwanger worden

3. han

han Actief lid

6 jan 2011
    128
    0
    0
    hoi

ben ook nieuw hier
    ook 28 en eind sep gestopt met de pil.
    heel veel succes om zwanger te worden
    een gezonde spanning hoort daarbij.

liefs han

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Welkom, succes met zwanger worden ;)

5. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Welkom hier, hopelijk ben je snel zwanger :D

6. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Wow wat mooi zeg en wat leuk! Heel veel succes nu voor een eerste wondertje! Mag in 2011 jullie dromen uit komen. & welkom op het forum! :D

7. Gonca

Gonca Bekend lid

27 okt 2009
    743
    0
    0
    Welkom !

8. almika

almika Fanatiek lid

6 jan 2011
    2.101
    0
    0
    welkom en wat een verlossing is dat dan he als je soort van groen licht krijgt

wij hebben al een zoon(nu 7) maar papa was wel klaar mee, toch ging steken, zaker na 2 erg goede vreinden op nieuw vader werden, leeftijd bij hem speelde ook een rol, hij is 40, maar toch was dat moment er afeglopen dec dat hij een brusje wil voor onze zoon...door dolle heen en wel even schrikken:$ ben 2 dgn van slag geweest ik had jaar of 2 geleden al in vriezer gegooid en moest er mee doen dat bij onze heerlijke bengel zou blijven. in perdiodes erg rot en pissed gevoeld bij horen van nieuws bij weer een zw...maar wie weet is nu sel raak....

hoop voor jouw ook..good luck

Deel Deze Pagina