Ik lees al een tijdje mee maar heb me recent aangemeld en dacht: meedoen is toch leuker dan meekijken Even in het kort dus: Ik ben 30 jaar, sinds 2004 gestopt met de pil. Eigenlijk 2 jaar de boel de boel gelaten en gehoopt op een spontane zwangerschap. Begin 2006 MMM ingegaan, alle onderzoeken + kijkoperatie gehad etc. Mannetje had in het begin van de MMM verminderde beweeglijkheid, dit is inmiddels helemaal perfect geworden (na wat aanpassingen in zijn dieet, stoppen met roken etc) Het oordeeel tot nu toe: onverklaarbare onvruchtbaarheid. Mijn cycli zijn tot de 1ste IUI regelmatig geweest (28,29 dagen) hierna gingen ze alle kanten op met als laatste uitschieter de laatste van 51 dagen Ik heb zelf wel regelmatig last van cystes op de eierstokken , een hiervan was zelfs een akelige 10 cm die ook operatief verwijderd is. Gyne heeft echter na onderzoeken vastgesteld dat deze zich voornamelijk aan de buitenkant van de eierstokken bevinden en het afgelopen anderhalf jaar is er maar 1 gezien op de echo's. Inmiddels hebben we 3 IUI behandelingen achter de rug waarvan 1 met enkel Pregnyl en 2 met Menopur + Pregnyl. We hebben begin dit jaar een pauze ingelast aangezien we beiden wel even rust nodig hadden. Vanaf maandag gaan we terug naar de gyne om te kijken hoe nu verder. Ik blijf goede hoop houden en ik hoop dat ik veel van jullie ervaringen kan leren en zo hier en daar een steuntje in de rug kan geven Liefs Mir
Welkom op de site. Onder vruchtbaarheidsbehandelingen kan je vast een hoop info en lotgenotencontact vinden. Ik hoop dat jullie snel zwanger zullen zijn. Succes en sterkte!
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden, hopelijk hoef je niet lang meer te wachten en is het snel raak. Liefs wolly