Ik ben nieuw hier, dus ik zal me even voorstellen! Ik ben 23 jaar en na een relatie van 3 jaar zijn mijn vriend en ik sinds een dikke maand verloofd! We proberen al een behoorlijke tijd zwanger te raken, in het begin deden we nog rustig aan (want het heeft geen haast) maar intussen begin ik het toch wel spannend te vinden, maar misschien is de negende maand proberen wel scheepsrecht Ik begin het intussen ook wel fijn te vinden om het met mensen erover te kunnen hebben, want jah, in mijn directe kennissenkring houdt ik het eigenlijk zoveel mogelijk stil dat we proberen te raken.. en het is toch lekker om bepaalde dingen met mensen te kunnen delen! Daarom heb ik me aangemeld op dit forum!
Welkom,hoop dat t snel raak is voor je... & natuurlijk gefeliciteerd met je verloving! Als een trouwdatum in gedachten? groetjes
welkom! en gefeliciteerd met jullie verloving! hoop dat jullie wens snel in vervulling mag gaan! veel plezier hier op het forum!
Dankjewel! We hebben nog geen precieze datum, maar volgend jaar juni gaan we trouwen We willen heel graag bij een bepaalde locatie, dus we hebben besloten het daar van af te laten hangen!