Hallo Mama's

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Mama Tijger, 14 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama Tijger

Mama Tijger Nieuw lid

14 jan 2015
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 Mama Tijger, 14 jan 2015
    Laatst bewerkt: 14 jan 2015
    Hoi,

Ik ben Mama Tijger, 35 jaar en mama van 2 geweldige zoons.
    De oudste is 13 en de jongste 2, 5.
    Ik zal gelijk met de deur in huis vallen en hoop dat er iemand is die mijn verhaal herkent.
    Mei 2014 heb ik baarmoederhalsuitstrijkje gekregen en die was niet zo goed, gelukkig op tijd erbij om erger te voorkomen,aantal behandelingen gehad en nu onder controle.
    Nu komt het:
    Vanaf de eerste week van juli geen menstruatie meer, aantal testen gedaan allemaal negatief, laatste week van augustus behandeling gehad voor het uitstrijkje, nog steeds geen menstruatie, 1e week van September nog niets en bij de huisarts geweest en....ineens was de test positief!!!
    Wij blij uiteraard, maar 2e week van Oktober kregen we te horen dat het niet goed zat. Dus ik kon kiezen: wachten of curretage.
    Uiteindelijk besloten voor het laatste, die heb ik 5 November ondergaan alles is prima verlopen ongeveer 4 a 5 dagen bloedverlies gehad.
    Op 6 December was mijn eerste menstruatie en die duurde 5 dagen (zoals altijd) maar nu......is dat alweer 39 dagen geleden en nog steeds niets!
    Test gedaan maar....Negatief.
    Iemand die dit herkent?
    De testen vertrouw ik eigenlijk niet echt meer aangezien mijn ervaring van de laatste keer.

Groetjes

2. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.533
    13.811
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Hoi TO! Wat een heftig verhaal zeg!

Het enige waar ik meteen aan denk (en wat ik voor jou natuurlijk hoop): is dat je lichaam na een operatie volledig van slag kan zijn, en het daarom best wel eens heel lang kan duren voordat je cyclus weer een beetje normaal op gang komt..!

Succes met opnieuw klussen alvast!

3. Mama Tijger

Mama Tijger Nieuw lid

14 jan 2015
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie Hummeltje 5,

Dat zou uiteraard kunnen dat mijn lichaam nog niet helemaal de oude is.
    Echter voel ik me de laatste dagen ook niet helemaal top, soms ineens misselijk en veel hoofdpijn (wat niet nieuw is aangezien ik chronische migraine heb en het elke dag wel spookt in mijn hoofd) maar verder geen tekenen dat ik mijn menstruatie zou moeten krijgen.
    Word alleen gek van het wachten.
    Dat klussen komt wel goed

Deel Deze Pagina