Hallo allemaal! Mijn naam is Narena, ik ben 35 jaar en moeder van 2 zoons (10 en 6 jaar). Het was niet de bedoeling dat er nog een derde bij zou komen, maar nu komt er toch een verrassing op ons pad. Mijn man en ik gebruikten al een tijd condooms, maar op een avond ging dat een beetje mis... Dit was 5 dagen voor mijn verwachte eisprong, dus ik dacht nog dat het waarschijnlijk geen gevolgen zou hebben. Toch bleef er een stemmetje in mijn achterhoofd wat zei dat het wel eens raak kon zijn..... Ik heb 3 dagen voor mijn NOD een vroege, digitale test gedaan van Predictor en die was positief. Toch kon ik het nog niet geloven, het was nog zo onwerkelijk. Inmiddels ben ik een aantal testen verder (hoezo onzeker?) en iedere keer is de uitslag positief. Langzamerhand dringt dit steeds meer door en ik word ook steeds blijer, ik zou het echt verschrikkelijk vinden wanneer het nu nog mis zou gaan. Onze oudste zoon weet het al, hij vindt het super. Ook de jongste zou het prachtig vinden. Wel zie ik op tegen andere reacties uit onze omgeving, maar wij vertellen voorlopig nog niks. Ik denk dat ik rond 13 maart (mijn eigen verjaardag) uitgerekend ben. Hopelijk kan ik op dit forum langzaam maar zeker meer aan het idee wennen dat er weer een baby'tje komt!