Sinds ik met de pil gestopt ben, nu negen rondes geleden, heb ik een heel regelmatige cyclus van 32 dagen. Ik hoef niet eens op de banner te kijken om te weten wanneer ik ovuleer, dat voel ik en dat is altijd precies twee weken voor mijn NOD. Ook deze ronde weer, dus ik deed een test op mijn NOD en toen ik zag dat het negatief was, ging ik er klakkeloos vanuit dat mijn menstruatie diezelfde dag nog zou komen. Maar goed, we zijn inmiddels twee dagen verder en ik bloed nog steeds niet. Geen druppel, zelfs geen restje oud bloed, helemaal niks. Terwijl mijn ei wel degelijk gesprongen is, zaterdag twee weken geleden. Ik weet dat, want ik heb het gevoeld. Zou het dan toch...? Ik wil eigenlijk opnieuw testen, maar is dat niet wat kort op mijn vorige test? Of zou het eventuele hcg-gehalte in twee dagen tijd voldoende gestegen kunnen zijn om duidelijkheid te geven? Belle, erg onzeker vandaag...
ik zou morgenochtend nog een keertje testen, dan is het 3 dagen na je vorige keer. In 3 dagen kan het hcg volgens mij flink stijgen... Ik ga voor je duimen meid! Liefs meliske
Ik zou nog eens testen. Voor de zekerheid wel met ochtendurine! Succes, ik hoop voor je dat het toch raak is.
Gewoon testen, en als het weer negatief is test je dit weekend toch nog een keer. Succes. De duimen draaien hier
ik was bij de eerste test ook niet zwanger maar toen ik een week later weer ging testen was het dus wel positief. Ik zou het ook gewoon nog een keer proberen!
Sluit me aan bij bovenstaande!!! Ik duim voor je dat het toch............ En dan maar hopen dat die wijn en sigaar in het vondelpark dit weekend je kindje niet te veel beinvloed hebben. Misschien was je de dag erna daarom wel zo brak : : :
Weet ik hoor (is pas als placenta + navelstreng gevormd zijn), was een pesterijtje, maar wel goed bedoeld hoor Hoop dat je nog eens gaat testen Belle en dat we snel goed nieuws van je horen!!!!
Heh heh heh, ik mag toch aannemen dat een sigaar sowieso geen invloed heeft, aangezien ik die rook niet inhaleer. 8) En die rosé... Of de biertjes die ik gisteren na het optreden met mijn band gedronken heb... Ach, ik had er al vrede mee dat het niet raak zou zijn deze maand. Maar voor de allerzekerste zekerheid zal ik morgenochtend nog maar weer eens over een staafje plassen. Blijf vooral duimen, meiden. Wie weet... Wel vreemd: Normaal gesproken heb ik altijd wel wat pre-menstruele verschijnselen (een zwaar gevoel in mijn onderbuik, emotioneel wat labieler, pijnlijke tepels), maar nu helemaal niet. Ik heb eigenlijk niets op het moment. Hallo lijf, dit is Belle, geef eens een duidelijk signaal! Ik wil graag weten waar ik aan toe ben. Alvast bedankt! Belle, is maar weer overgeschakeld op sap en fris.
Jeetje wat spannend zeg! Ik ben ook 2 dagen overtijd en ook nog geen ongi in zicht en ook geen positieve test. Succes!!!!
Ik kon pas met dag 33 testen bij de eerste. Ik had toen een cyclus van 28 dagen, en toen nog zag ik een peiterpeuterig stipje. Nu was het een stip, ook met 33 dagen. Succes! liefs Esje
Oeh, wat leuk, we lopen gelijk op. Spannende tijden hè! Belle, toch stiekem wel blij dat ze nog niet menstrueert.