Vinden jullie het gek als ik twijfel....?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Duchess, 13 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik ben nu alweer een hele tijd even niet op het forum geweest, omdat ik dacht dat ik mezelf er alleen maar gek mee maakte.

Voordat ik besloot om even een tijdje van het forum weg te blijven, was ik ongeveer 2 weken overtijd maar een negatieve bloedtest. Ik ben er dus vanuit gegaan dat ik niet zwanger ben.

Inmiddels is dit nu ongeveer een maand geleden. Nog steeds niet ongesteld geweest. Wel soms wat bruin of roze verlies gehad, maar echt ongesteld niet.

Heb er verder eigenlijk niet meer echt aangedacht. Echt geprobeert het hele zwangerschapsgebeuren even uit mn hoofd te zetten en dan kijken wel wel wanneer ik zwanger raak. ;) (is makkelijker gezegd dan gedaan, maar het lukte aardig)

Mijn zus kwam bij ons logeren (had haar al een hele tijd niet meer gezien) en is er nu nog steeds (alweer 3 weken) en zij heeft ook een kindje.
    Toen ze er net was vroeg mijn zus ineens of ik zwanger was. :confused: Want ze vond mijn onderbuik ronder als dat het altijd was.
    Ik dus verteld dat we aan het proberen zijn maar een negatieve bloedtest hadden, dus nee ik ben niet zwanger.
    Toen ging ze me even vertellen dat zij bij haar kindje 3 maanden lang negatieve urine en bloedtesten had........ Met een echo zijn ze er na 3 maanden achter gekomen dat ze wel zwanger was.
    Er is haar toen ook gezegd dat ze dat zeker tegen mij moest vertellen als ik plannen had, omdat de kans groot was dat dat bij mij ook zo zal zijn.

Ik wist toen eigenlijk niet wat ik hoorde. Want de artsen hier in het ziekenhuis waren er van overtuigt dat ik niet zwanger kon zijn, want ik had een negatieve bloedtest.

Inmiddels zijn we dus 3 weken verder dat het mijn zus opviel dat mijn onderbuik wat boller was. Maar ze zegt dat ze hem bijna ziet groeien. Ook mijn vriend kwam er van de week mee.

En dan ook nog eens dat, het kindje van mijn zus, ineens mij begon te vertellen dat ik een baby in mijn buik had. Vanochtend nog, kwam ze bij mij en mn vriend op bed liggen, ze doet haar ogen dicht en legt haar oor op mn buik en zegt "ik hoor jou baby"

Ik word echt gek!!! Ik weet het echt niet meer...
    Mijn vriend en zus zijn er bijna van overtuigt dat ik zwanger ben (en ook haar kindje.. haha) Maar ik durf het zelf niet te denken, veelste bang voor telleurstellingen....

Pff, ik moest het gewoon even kwijt. :confused:

2. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Jeetje meid, dat is nogal wat. Maar het hebben van weinig HCG kan dus een erfelijk iets zijn?

Er is maar 1 manier om uitsluitsel te krijgen, en dat is een echo!
    Ik weet niet of dat zo makkelijk gaat daar bij jullie? Maar aangezien je ook nog steeds niet ongesteld bent geworden vind ik dat je daar wel op mag aandringen.

Succes ermee! trouwens wel jammer dat je zus dat niet eerder verteld had ;)

3. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    Ik zou met het verhaal van je zus naar de HA gaan en vragen om een echo.

Je kan het uit blijven stellen maar daar wordt je alleen maar ge kvan lijkt mij.
    Of je bent zwanger en je bent helemaal blij, of je blijkt het niet te zijn en dan kan je ineens weer ongi worden omdat de spanning weg is. En dan kan je door naar ene nieuwe ronde!!

Laat je niet weg sturen hoor!

4. IkenKleine

IkenKleine Bekend lid

23 mrt 2006
    975
    0
    16
    kan me je twijfels heel goed verstellen. Ik raad je aan om je huisarts met dit verhaal (met name dan de ervaring van je zus en wat zei moest zeggen tegen jou) op te bellen en een doorverwijzing naar gyneacoloog te vragen om een echo te laten maken.

Veel sterkte en laat ons wat weten he!

5. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Zeker weten er niet mee door blijven lopen, wat al eerder is gezegd; met het verhaal van je zus naar de HA of gyn gaan (ik weet niet hoe dat precies in Turkije werkt) en vragen om een echo. Ben benieuwd!!!Heel veel suc6!!!

6. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Een echo is makkelijk te maken hier, als je maar betaald. ;)

Ik zat er trouwens net aan te denken, dat ik een hele tijd terug voor mezelf had gependelt. Dat was nog voor de bloedtest, maar mn pendel zei dat ik zwanger was en 22 juni pas positief zou testen. Maar door de bloedtest heb ik niet meer getest.
    Denk dat ik toch eerst even nog een urinetestje ga doen. Een echo is niet echt goedkoop hier.
    Pff, ik weet het echt niet meer.
    Het is denk ik niet van de spanning dat ik niet ongesteld ben geworden, want heb er echt zeer weinig aan gedacht, alleen nu sinds een week ofzo weer.

7. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Je hebt dus blijkbaar geen ziekenfonds of iets dergelijks in Turkije? Ja dan word het moeilijk als je het geld niet kan missen, dan zal je als eerste morgenochtend nog een testje kunnen doen met ochtendurine en mocht daar niks uit komen dan misschien het beste voorlopig je leefstijl aan passen alsof je zwanger bent en zo nu en dan een testje doen. Ik weet niet of je hier voor de pil hebt geslikt en het ook ontpillen zou kunnen zijn?

8. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    ja maar is het niet zo dat het HCG gehalte op een gegeven moment weer gaat afnemen? Dan zou het dus kunnen zijn dat je weer een nega test krijgt terwijl je mss toch zwanger bent.

9. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Oei, ja dat zou ook nog kunnen, heb daar weleens wat over gelezen maar weet niet meer precies wanneer het dan afneemt. Ja dan blijft een echo toch echt over. Misschien dat HA of verloskundige (als ze die daar hebben)/gyn. kan voelen of je baarmoeder al gegroeid is? Beste is denk ik nog steeds naar een arts gaan.

10. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Snap je twijfels heel goed,....ik zou met dit verhaal gauw naar een arts toestappen en vragen om een echo?

11. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Ik weet niet of je verzekerd bent?
    Maar als je verzekerd bent zou ik gewoon naar het ziekenhuis gaan en een echo vragen. Heb je ondertussen nog een keer geprobeerd een zwangerschaps test te doen? Wellicht dat ie het nu wel aangeeft?

12. Niet meer actief

Vriendin van me had hetzelfde verhaal,
    testen tot ze een ons woog, huisarts testte negatief, zelfs op de eerste echo zagen ze niks. Maar ze bleef groeien.
    Na 4 (!!!) maanden weer een echo omdat ze dachten dat het een kyste was, bleek t een baby te zijn!
    Ik weet dat dit een uitzonderlijk verhaal is, maar jouw verhaal is dus zo gek nog niet!!! Heel veel sterkte meis en blijf in je eigen lichaam geloven!

13. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Ik zou als ik jou was dan maar eens naar de ha gaan en om een verwijzing voor een echo te vragen!!!

Ik wens je veel succes meid!!

14. malou

malou Actief lid

9 nov 2005
    241
    0
    0
    moeder!
    eindhoven
    Hey meissie,

Het houd maar niet op he? Ik hoop zoooo voor je dat je zwanger bent! Dan kunnen we alsnog wedstrijdje doen wie als eerste bevalt:p
    Dikke knuffel

Deel Deze Pagina