Ben vol goede moed deze ronde begonnen met temperaturen en eindelijk ook eens volgehouden.. Hoor ik net dat het geen zin heeft om te temperaturen met Pregnyl. Super stom, maar ik ga alsnog lekker door eigenwijs.. Maar wat wat is het onbetrouwbare, want m'n temp is wel juist gestegen op t juiste moment. Zijn eventuele dips etc niet betrouwbaar?
Doordat je pregnyl spuit, wek je een ei op. Natuurlijk stijgt dan je temp op de juiste dag. Het is meer dat de temp door de pregnyl kunstmatig hoog blijft, waardoor je een evt zwangerschap niet kunt zien. Want blijft de temp hoog door zwschap of door pregnyl...dat weet je nooit. Volgens mij werkt dat zo.
Helemaal goed gezegd panter. Pregnyl verhoogd je temp waardoor het lastiger is om je tempkaart betrouwbaar te kunnen lezen.
Snapte ook niet echt waarom dat niet zou kunnen. Er zit volgens mij alleen HCG in wat een eisprong veroorzaakt (die vervolgens zelf voor meer progesteron zorgt en dus een temperatuurstijging). Bij mij zag mijn kaart er de 2 keren dat ik pregnyl heb gebruikt gewoon normaal uit. Zou dus ook gewoon doorgaan hoor.