vliegreis, slaapplaats dreumes??

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door tulip, 8 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

hoi, misschien een domme vraag hoor, maar wij willen in juni gaan vliegen naar kos met onze kleine meid. Nu hebben we een mooi appartementencomplex gevonden maar hoe zit het met de slaapplaats van de kleine?? We hebben een 2 persoonsbed en in de "woonkamer" plaats voor een campingbedje. Maar hoe kom je aan een campingbedje, dat kun je toch niet mee in het vliegtuig nemen, hoe weet je of dat op plaats van bestemming is?? En wat hebben jullie met de buggy gedaan??

2. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    de buggy mag je meenemen tot aan de gate. Een aparte kamer voor jullie kindje zal er niet zijn en of er een bedje is zal je zelf even achteraan moeten gaan. Bij het reisbureau kunnen ze daar wel achteraan bellen.

3. tulip

tulip Niet meer actief

hoi, een aparte kamer is niet nodig, ze of bij ons of in het woongedeelte. Ik heb geen paraplu buggy maar iets groter een titanium baby breeze.

4. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Tulip ik heb mijn kinderwagen gewoon meegenomen.. Een Quinny Buzz, absoluut geen lichte buggy dus..
    Verder zijn er vaak kinderbedjes verkrijgbaar in het hotel/appartement! Heb je de beschrijving van het appartement doorgelezen?

5. tulip

tulip Niet meer actief

lovelyDK ja, er staat wel hoe het appartement is ingedeeld maar niks over kinderbedjes.

6. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Wij gaan in sept. naar Kreta, naar een appt. daar konden we een babypakket bij boeken, daar zit dan ook een campingbed bij. Bij de meeste accomodaties kun je die wel bij boeken, al dan niet tegen betaling. Gewoon even bij je reisorganisatie navragen of er campingbedjes zijn.

Wij hebben tijdens de mammamazzeldagen van Prenatal een paraplu-buggy gekocht, voor de vakantie. Ik zag het niet zitten om onze Mura mee te nemen.

7. tulip

tulip Niet meer actief

ik heb nog even verder gespit, maar ik heb nu wel een babybedje gevonden bij de faciliteiten. Even voor de zekerheid op verschillende sites gekeken en overal staat het bij.

saskia, het is ook geen wandelwagen hoor, een buggy net als de quinny zapp. Wel een echte buggy, maar iets groter dan een paraplu buggy als je hem invouwt.

8. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Oh, dan zal het wel goed gaan denk ik. Ik neem denk ik wel het aparte matrasje mee van ons eigen campingbed, dat vind ik wel een prettiger idee, ook d'r eigen hoeslakentjes denk ik.
    Overigens gaan m'n schonouders over 2 weken naar hetzelfde als waar wij heen gaan. Ik zal ze eens op research sturen, qua matrasjes en luiers ed.:D;) Wahaaha, dan kan ik wat beter inschatten wat handig is om mee te nemen.

Een aantal jaren geleden zijn mijn vriend en ik ook naar Kos geweest, naar Kos-stad, appt Angela. Erg leuk, helemaal het oude centrum, met allerlei kleine knusse straatjes.

9. p1982

p1982 Niet meer actief

tulip welk hotel/appartement ga je ? en welke periode

we gaan van 1 tot 10 juni naar kos en dan blue lagoon

10. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Misschien is de Deryan travelcot een optie?
    Die slepen wij elke vakantie mee en onze zoon slaapt er heerlijk in.
    Kan ook makkelijk in het vliegtuig mee...

11. tulip

tulip Niet meer actief

p1982, wij willen vanaf 22 juni en dan 10 dagen naar phillipion.

mama daisy, das misschien ook wel een idee.:D

Deel Deze Pagina