Ik ben blij dat deze website er bestaat, Nou ik zal nu beginnen met voorstellen. Mijn naam is Yildiz Caneli ben 18 jaar ben net getrouwd ik ben heel gelukkig. Maar heb een probleem. Ik weet niet of ik zwanger ben, want ik ben al 6 weken niet aan het menstrueren. Ik ben eigenlijk bang ik weet niet of ik zwanger ben sinds 2 dagen wordt ik misselijk, maar braak niet. Ik eet veel chocolade en krijg trek in lekkers als ik het ruik. Kan een van jullie mij steunen en informeren wat het is, want ik kan het zelf ook niet oplossen. Of ik naar de huisarts ben geweest 'nee', ik ben nog niet geweest a.s. donderdag ga ik er naar toe. maar het kan ook mijn hormonen zijn die verandert is. Ik hoop zo snel mogelijk informatie te krijgen. want ik begin echt te stressen en zorrgen over te maken. Met vriendelijke groeten, Yildiz Caneli
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Ik kan je helaas geen antwoord geven op je vraag, miss dat je een testje kunt doen om te kijken of je zwanger bent ja of nee. Liefs wolly
Bedankt. Voor informatie nadat ik deze informatie had geschreven werd ik in de avond niet lekker ik kreeg hoofdpijn en van alle geuren die ik sterk rook werd ik misselijk van ik was bang om wat te eten. Omdat ik niet leuk vind om te braken. Ik voel me niet lekker. Het beste wil ik test doen bij de huisarts. en dat kan ik alleen doen op donderdag omdat ik alleen vrij ben op die dag. Ik wordt al langzamer moeier, en wordt heel erg misselijk. Is dit een symbool, en weten jullie nog veel gevolgen van het zwangerschap. Echt bedankt voor alle informatie die ik zal krijgen.
Hallo, Het zou misschien toch kunnen gebeuren dat je zwanger bent. Het zijn toch enkele symptonen ervan. Ben je al een tijdje gestopt met je pil of ben je niet gestopt. Nu heb ik laatst ook een cyclus gehad van 46 dagen, dus ook 6 weken en een paar dagjes niet ongesteld, maar helaas niets zwanger. Best toch een testje doen of inderdaad naar huisarts gaan. Houd ons op de hoogte!
Nou ik heb nooit pil gebruikt, bij mij was het altijd 'voor het zingen het kerk uit'. Ik zal uitleggen waarom ik geen pil gebruikte omdat me tante baarmoeder kanker had en mijn nicht al bijna 7 jaar geen kind krijgt. Daarom was ik wel bang om het te gebruiken. Ik was precies op 2 september ongesteld geworden, het duurde 5 á 6 dagen. dus het is echt heel lang. Ik denk toch dat ik zwanger ben maar het probleem is dat ik heel lang moet wachten tot donderdag en ben heel erg zenuwachtig. en ik kan niet wachten tot donderdag. dus als ik tot donderdag zit te wachten heb ik het vraagteken van: - ben ik zwanger? - Hoe oud ben ik zwanger? - Of is het mischien mijn hormonen die veranderen. ?
Welkom op het forum, Klinkt inderdaad of je zwanger bent, de klachten die je hebt neigen er in ieder geval naar. Er is ook een online-zwangerschapstest mogelijk (geeft nl geen enkele zekerheid) maar hier kun je een vragenlijstje invullen om te kijken of de klachten gerelateerd zijn aan een eventuele zwangerschap. http://www.ikbenzwanger.com Als je al zolang over tijd bent kun je gerust een thuis test bij apotheek of drogist halen (bijv bij het kruidvat), je hoeft overigens niet langs te gaan bij je HA meestal kun je 's ochtend wat urine afgeven en kun je in de loop van de dag voor de uitslag bellen. Grtjs Fem : @moderators: weet niet of de site zo genoemd mag anders graag de link verwijderen
Welkom! Yildiz, waarom wil je alleen bij de huisarts een test doen? De testen die je zelf thuis kunt doen zijn even goed hoor! En dan hoef je niet meer zo lang in spanning te zitten. Succes!
bedankt Fem. Ik had al eerder test gemaakt en eerder had ik van de zus van mijn vriendin gehooord dat ze 3 keer test gedaan had maar negatief uitslag kreeg. Maar ze was zelf WEL zwanger. Echt bedankt voor u tipje. ik ga ff kijken naar het link en dan zal ik gelijk weer opschrijven wat het is.
Net had Fem een link gegeven en blijkbaar ben ik zwanger. ik ben wel blij maar moet wel echt een testje doen.Ik ga vandaag kopen want ik kan niet wachten tot donderdag.
Lieve meid, doe idd maar echt eerst een test. Enkel dmv symptomen kun je niet met zekerheid zeggen dat je zwanger bent. Succes!
Ja doe maar snel een test, de online test is er meer om twijfelaars over de streep te trekken om wel of niet te testen, het geeft natuurlijk verder geen zekerheid over het wel of niet zwanger zijn. Overigens zag ik ook dat je vroeg hoe ver dat je zwangerschap dan zou zijn, hiervoor kun je het beste wel even met je huisarts overleggen als je een positieve test hebt. Heel veel succes met de test en laat nog even weten wat er uit gekomen is. Grtjs Fem
Nou vlinderbloem ik zal het wel doorvermelden wat het uitslag is en meryem ik ga ook een testje doen maar ik denk dat ik wel zwanger ben. en zal dit website niet laten totdat ik zal baren tenminste als ik echt zwanger ben.
IK ben zwanger ik heb vandaag een testje gemaakt heel vroeg in de ochtend. Ik kon niet slapen tot in de ochtend, Ik was heel zenuwachtig. Ik ben zwanger het volgende stap zal zijn dat ik de dokter moet bellen.
Ahhh Yildiz, gefeliciteerd! Voor jou is het natuurlijk een grote verrassing omdat je het niet had verwacht.. Probeer er van te genieten! Wat vond je man er trouwens van? Aangezien jullie ook pas getrouwd zijn?
schat wij zijn pas 4 maanden getrouwd precies nog. Maar dit is echt een verassing schat. Ik had het niet verwacht omdat wij van plan waren na 3 jaar een kind te krijgen. Omdat wij nog denken dat alles op rails moet komen. mijn Man Gökhan was heel erg blij, hij had nacht dienst en ik kon niet slapen zoals je weet was ik echt zenuwachtig, en ik werd om half 2 wakker en ging door slapen en werd om half 4 wakker ging ik weer door slapen, om half 6 werd ik weer wakker ging weer door slapen en telkens dat ik wakker werd moest ik naar toillet gaan maar ik ging het houden voor de ochtend. Nou precies om kwart over 7 werd ik wakker en heb gelijk testje gemaakt. Blijkbaar ben ik echt zwanger. toen mijn man 's ochtends kwam vertelde ik hem en hij werd echt ook blijk. Maar het was wel echt onverwachts. omdat wij het plan'de na 3 jaar te doen