Ohh wat leuk dat hij ook blij was te horen dat je zwanger bent! Blijkbaar was het nu de tijd voor jullie Geniet er maar lekker van en jullie hebben nog 8 maanden samen de tijd voor jullie zelf tot de kleine erbij komt
Proficiat met je zwangerschap! Je hebt nog 8 maanden tijd om zelf alles op orde te hebben en aan het idee te wenen. Geniet ervan, er is een klein wondertje op komst.
Ik ben echt blij met jullie het is echt een leuk steun die ik heb gekregen tot nu toe, Om een moeder te worden is het een heel ander gevoel ik ben al een tante en tante is het helft van het gevoel van een moeder daarom begrijp ik het nu veel beter hoe da gevoel is sinds dat ik achter gekomen bent met zwangerschap voel ik me heel anders. Het lijk alsof ik in een ander wereld leef, ik voel me heel anders. En ik ben ook echt blij omdat deze website er bestaat, omdat ik julie ontmoet heb. Dus nog 8 maanden te gaan heb ik verassing voor mijn wereld. als het een jongen is heb ik al een naam: en dat is; Halil Ibrahim Hamidullah.
Hoi Yildiz, Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, ook al is het onverwacht, neem lekker de tijd om aan het idee te wennen samen met je man. Wat leuk dat je al een naam voor een jongen hebt. Als je dadelijk je eerste bezoek aan de verloskundige hebt gehad dan wordt het helemaal echt. Dat had ik tenminste bij mijn eerste wel, die was ook niet helemaal gepland, maar net als bij julli waren wij er toen ook blij mee. Ik wens je een voorspoedige en plezierige zwangerschapstijd toe. We komen elkaar nog wel op het forum tegen Grtjs Fem
Nou vlinderbloem. xxkimberlyxxx echt bedankt. En Fem, ik heb vandaag gebeld naar huisarts ik heb afspraak gemaakt voor half 5. ik heb thuis geen internet ik ben nu op school dus daarom kan ik paar dagen niet online zijn. want het is leuk om met julie te babbelen en kletsen.
@Yildiz meid van harte gefeliciteerd wat leuk dat je zwanger bent en idd zoals Enise ook al zei het was blijbaar nu de ''juiste'' tijd ervoor. Mijn neefje heet ook Halil Ibrahim
Hoi Yildiz, Ik heb wel eens gehoord dat de testen die ze bij de huisarts hetzelfde zijn, als de test die je thuis ook kunt halen. Mss niet qua merk ofzo, maar dat ze ook het HCG hormoon in de urine testen. Maar je was vandaag bij de huisarts geweest ? Hoe is het gegaan ?
Hey na de hersftvakantie kon ik niet veel aandacht besteden aan het forum. Ik vind het hier heel gezellig dat weten jullie. Ik ben nu 2 maanden zwanger en ik voel het al dat mijn baarmoeder wat groter wordt zeg maar wijder. Ik voel niet dat ie beweegt ofso maar ik merk dat ik wat voel zoals een bobbeltje aan de linkerkant onderbuik. ma jah ik heb afspraak bij de verloskundige 13 november donderdag ik ben erg benieuwd.
Dat is leuk Yildiz! Je kunt de baby inderdaad nog niet voelen, daar moet je nog wel een weekje of tien geduld voor hebben denk ik! Veel plezier en succes donderdag!
ja maar ik voel het, ik voel niet dat hij beweegt en schopt ofso dat is nog te vroeg voor. Maar ik voel mijn baarmoeder ofso dat klopt toch wel huis arts zei tegen mij dat het wijder wordt. ik weet het niet meer hoor. :-D
Bla Bla Bla, 13 november heb ik afspraak om 10 uur bij verloskundige ik ben nieuwsgierig hoe mijn kind eruit zal zien.
ik heb een slechte nieuws ik herinner me ng dat ik heel gelukkig was toch van een ongeplande en onverwachte zwangerschap met jullie allemaal deelde. Al 5 a 6 weken heb ik een baby in mijn buik die niet leeft. Hij is dood, terwijl ikheel leuks erover ging denken en zat te dromen hoemijn kind eruit zal zien.ik had zelf een naam gevonden als het een jongetje zou zijn. :'( Binnen één week moet ik afwachten op een miskraam. dit is niet leuk toch dat ik miskraam zal krijgen ik ga me voelen als een moeder. omdat mijn kind overleden is in mijn buik.
oh jeetje yildiz heel veel sterkte wat lijkt mij dat verschrikkelijk zeg... heel veel sterkte meid hij is zo geliefd bij god..