hallo, mijn naam is yasmine en ik ben verslaafd aan plassen op een stokje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door yasmine1974, 9 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    Deze testjunkie komt zich ook melden :D

hahaha inmiddels 12 testjes gedaan ( i know overdreven maar voor ons was het onmogelijk dus ook onwerkeljk )

2. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    hihi 'k moet er wel om lachen! Hier maar 2 testjes gedaan en de 2e was ook nog omdat manlief ging twijfelen of de eerste wel goed was.

3. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Wij hebben nu 3 testen gedaan. Maar zou ook liefst iedere dag testen. Ik wil die streep feller zien worden whahahaha :D :D

4. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

meiden het is leuk dat jullie verslaafd zijn
    maar hou er wel rekening mee dat de testen straks weer lichter worden niet dat jullie dan denken dat er iets mis is maar na een aantal weken neemt het hcg weer af geloof bij week 10 dat ie op het hoogst is en daarna neemt het weer langzaam af

5. yasmine1974

yasmine1974 Actief lid

19 jul 2009
    377
    0
    0
    Ik heb mijn eigen kleine bedrijfje
    far far away land
    OH NOOooooOOOoooOoOOooOOOOOOooooo....:p net nu ik zo goed begin te mikken...(grapje)

Ik denk sowieso van zodra ik de echo heb gehad op 25 januari dat de testverslaving wel zal minderen. (dat hoop ik toch)

We willen het allemaal ook zo hard he...vooral de dames die bewust bezig zijn met baby-making...

Ik wou soms dat ik zo een van die dames was die plots merkt die ze haar regels niet meer heeft, zwangerschapstest: dikke plus, naar de gynecoloog: hopla een hartslag. Zo ging het namelijk bij 2 van mijn vriendinnen. Eentje was zelfs al 3 maand zwanger en ze wist het niet eens.

6. keina

keina Bekend lid

30 mrt 2009
    675
    0
    0
    hahahahaha ik ken het ook hoor! momenteel 16 weken zwanger maar in begin heb ik ook 12 testen gedaan!

alleen 1 tip! ga niet te lang door! dat heb ik wel gedaan, en op een gegeven moment werd de streep weer lichter en maakte me toen helemaal ongerust! terwijl er niks aan de hand was!
    dus snel maar weer afkicken straks!!!

liefs

7. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    In Brabant
    Ik denk dat ik niet meer test als ik eenmaal de eerste echo heb gezien hahahah :D die is al woensdag ochtend ......

Het is ook niet echt goed voor je portemonnee

8. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Hier ook een testjunk. Ik vind het zoooo ontzettend leuk om 2 strepen in beeld te zien, of het woord zwanger.
    Ik heb deze zwangerschap 6 KV 2v5, 1 gewone KV en een CB digi versleten. De CB digi gaf 2-3 weken aan en ik moest me echt inhouden om niet nóg een CB digi te kopen om per sé zwanger 3+ in beeld te zien staan.
    Ik ben gestopt met testen toen mijn laatste KV 2v5 een donkerder teststreepje dan de controlestreep had. Ik ben bang dat als ik door zou gaan en de streep juist weer iets lichter zou zijn, ik (onnodig) in de stress zou schieten. Ik wacht nu gewoon de echo af.
    Voor het geld laat ik het niet, dat heb ik er wel voor over :p. O ja, en na een goede echo mag ik ook nog die van MvM :p

9. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Ik kom me ook melden, heb er ook al een paar gedaan en ik heb er nog wat in me nachtkastje liggen en ik denk dat die er binnenkort ook aangaan....

10. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.825
    19.149
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ja, ga jij d'r nog aanmoedigen ook. :D:D:D

Ik dacht dat ik het wel bij één test zou kunnen houden, maar nu ik dit lees begin ik me toch af te vragen of ik niet abnormaal ben met slechts één test. Helaas heb ik nu geen test meer in huis. Toch ook maar zo'n cb kopen volgende week? Misschien werpt dat wat licht op de zwangerschapsduur, met mijn wisselende cyclus.

Hoewel ik eigenlijk wel weet wanneer manlief met bevrucht heeft... de laatst keer voor of de eerste keer na onze trouwdag. Moet wel goed gaan dus!

11. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    In Brabant
    ik heb me echo nog niet gehad maar doe wel al mee met MVM....

12. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Ik wacht daar deze keer mee tot na de echo, want ik heb de vorige keer een MA gehad. Toen werd ik zo verdrietig van die blauwe potten :(. Ik wil eerst meer zekerheid, zeker omdat alle buurvrouwen bij mij in de buurt weten wat die blauwe potten voor mijn deur te betekenen hebben :).

13. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    In Brabant
    ow krokodieltje sorry :( wist dat niet.......

14. miffy11

miffy11 Niet meer actief

kwam gisteren nog een verdwaalde (niet gebruikte test tegen) en zat er echt over te denken om toch nog te gebruiken.

absoluut geen twijfel meer over mogelijk dat ik zwanger ben nu, maar gewoon even kijken hoe het nou precies met dat hcg zit :D

15. minimuts

minimuts Actief lid

25 feb 2009
    190
    0
    0
    Ow, ik testte zelf altijd vanaf dag 8 na mijn eisprong. En de laatste keer na mijn eisprong (6,5mnd geleden) was hij toen positief. Ik geloof dat ik in de weken daarop ook zo'n 20 testen heb gedaan. De meeste wel van die goedkope van internet (12 stuks voor 14 euro ofzo) en een paar digitale voor de geschreven bevestiging hah!

Bij mij begon ik na 7 weken ofzo te spugen, dus toen nam de noodzaak van blijven testen wel af... haha! (Tot ik een dagje niet misselijk was en toen was ik blij dat ik er nog had liggen).

Nu schopt die baby mijn middenrif lens, dus heb ik ook geen testen meer nodig :)

16. Aura

Aura Niet meer actief

Hier een exverslaafde....heb in een periode van 3 weken, 15 test gedaan....vanaf de eerste test tot de eerste echo....ik wilde ook steeds sneller dat lijntje zien....
    nu heb ik geen stokkie meer nodig...want nu kijk ik elke dag inde spiegel en zie hoe mijn buik gegroeid is...weer bewijs hahhaa...
    Geniet ervan!!! En gooi het out in the open...we moeten het Taboe op deze verslaving doorbreken :D

17. ikkuh26

ikkuh26 Lid

4 feb 2009
    94
    0
    0
    hallo

ik beken ook hahahaahahahahahaah
    hier ook een verslaafde(inmiddels niet meer hoor hahahaha)
    Vorig jaar heb ik een mk gehad..toen ik de test deed, was het streepje niet zo donker, en dat eindigde dus in een mk..
    nu bij deze zwangerschap heb ik eerst een paar ovulatie-testen gebruikt paar dagen voor nod(die positief een evt. zwangerschap aangaven) dus maar overgegaan op zwangerschapstesten..heb er volgend mij in 1,5 week 7 zw.testen tegen aan gegooid om te zien of de streepjes ook lichter werden, maar dat werd het gelukkig niet hahahahaah

dus hier ook nog een verslaafde hahahaha

18. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.825
    19.149
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Mag ik nog een moeilijk te doorbreken gewoonte toevoegen? Na elk... uhm... toiletbezoek wordt hier uitgenreid het papiertje bestudeerd om te kijken of er echt geen bruinverlies of bloedstreepje op te zien is. Ik kan het echt niet in één keer weggooien, ik moet voor de zekerheid even kijken: niks aan de hand, Fröbel zit er nog in!

19. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Haha, Tupp, dat papierstaren, daar ben ik ook schuldig aan. Ik verbaas me elk toiletbezoek weer dat ik echt echt echt niet bloed :). Ik MOET gewoon elke keer kijken, zelfs midden in de nacht ;).

20. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Ik kan me er helemaal iets bij voorstellen! Zowiezo is het enige bewijs van je zwangerschap in het begin alleen maar dat stripje met twee streepjes, echt suf! En de tijd gaat zó ontzettend langzaam... Succes nog de komende weken en ik zou lekker via internet lekker goedkoop heel veel testjes kopen! :D
    Ik heb er eigenlijk weinig "last" van gehad; ik moet zeggen dat ik vaker over staafjes hebt geplast terwijl ik al ongesteld was (zou immers een innestelingsbloeding kunnen zijn, toch?!?) dan toen het eenmaal raak was (slechts 2x, bij de eerste knalde het streepje me toch minder tegemoed dan ik had gehoopt). Nu was ik de eerste weken op vakantie en daar geef je iets minder snel toe aan de neiging nóg maar een testje te kopen.
    Ik vroeg me wel laatst af of de zwangerschapsindicator van Predictor écht nauwkeurig is, of dat 'ie het nu, bij 38 weken niet meer snapt :p, maar om er ééntje voor te kopen... ;)

Deel Deze Pagina