Even voorstellen

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door joyce77, 28 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce77

joyce77 Lid

28 nov 2006
    63
    0
    0
    verzorgende IG
    Nieuwegein
    Hallo, Ik wil me even voorstellen. Mijn naam is Joyce en ben 29 jaar. Ik heb een zoontje van 4. Mijn vriend was er eindelijk aan toe om nog een kindje te nemen en na 6 weken was ik al zwanger. Helaas is op 13 november bij een echo gebleken dat het kindje niet meer leefde en ben vorige week dinsdag gecurreteerd. Ik heb wel besloten om toch door te gaan om weer zwanger te worden. Ik ben toevallig op deze site terecht gekomen omdat ik wat meer wilde weten over wanneer de cyclus weer zou beginnen na een miskraam. Heb gelukkig wat informatie kunnen vinden en vond het leuk om zo ook hier lid te worden.

2. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Hoi Joyce welokm.
    Wat een nare tijd heb je meegemaakt, ik hoop voor je dat je cyclus snel weer normaal is en dat je ons snel weer kan vertellen dat je zwanger ben.
    Liefs Jolie

3. nadia1981dunja

nadia1981dunja Niet meer actief

He wat vervelend! (om het zacht uit te drukken)

Ik hoop dat je cyclus snel weer normaal is en dat jullie snel zwanger zullen zijn.

4. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Welkom naamgenoot ;)

Ik hoop dat je cyclus snel weer op gang komt en dat je wat je nu hebt meegemaakt nooit meer hoeft mee te maken..

Veel succes in de volgende rondes..

Groetjes Joyce

5. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    He wat akelig.. Hoe ver was je zwangerschap?

6. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Hoi Joyce,

Welkom!

Wat een rot voor jullie. Ik hoop dat dat je snel weer zwanger mag zijn en dat alles goed gaat.

Succes!

Kus Toys

7. joyce77

joyce77 Lid

28 nov 2006
    63
    0
    0
    verzorgende IG
    Nieuwegein
    Ik was op het moment dat ik het hoorde 8 weken zwanger. Op de echo konden ze zien dat het bij 6 weken en 4 dagen mis is gegaan. Althans dat hebben ze kunnen zien aan de hand van de grote dat het vruchtje toen had. Ik hoop zelf ook dat mijn cyclus gauw weer op gang komt.

Deel Deze Pagina