Hallo! Ook ik zal me voorstellen

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Buikje81, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Buikje81

Buikje81 Lid

24 mei 2008
    27
    0
    0
    Projectleider
    Zuid-Holland
    Hallo allemaal,

Nu 6 en een halve week zwanger te zijn, dacht ik van toch maar is aanmelden! Mijn man en ik zijn in de 7e hemel! helemaal happy aangezien het een jaar heeft geduurd..
    Wel zijn we erg voorichtig en erg ongerust aangezien ik sinds gisteren bruin bloedverlies heb gehad.. Lees veel op inet dat het niet altijd kwaad kan, maar zal je net zien.. Bij ons dus wel.. Maak me dus wel een beetje zorgen alhoewel ik weet dat dat ook juist averechts kan werken. maja, wat doe je er aan! Ik wacht het maar even af..
    Heb af toe links en rechts onderin mn buik een hele lichte kramp. Herkent iemand dit van jullie samen met bruin bloedverlies?
    Please, let me know..
    Wil er graag met iemand over praten die ook zoiets heeft meegemaakt of meemaakt..!

liefs ook een zwangere...

2. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Welkom op zwangerschapspagina en gefeliciteerd met je zwangerschap.

Zolang het bloedverlies niet helderrood is hoef je je geen zorgen te maken. Het kan wat oud bloed zijn. Sommige zwangeren meiden, verliezen vaak nog wat oud bloed of lichtrood. Probeer je niet al te druk te maken.

Groetjes,
    Elvira

3. Buikje81

Buikje81 Lid

24 mei 2008
    27
    0
    0
    Projectleider
    Zuid-Holland
    Hoi Elvira,

Wat leuk dat je zo snel hebt gereageerd!
    Helaas vindt ik het toch lastig omdat ik (waarschijnlijk net zoals heel veel andere) die zekerheid mis! Heb 3 testen gedaan en waren allemaal postief maar met dat bloedverlies wat wel aanhoudt, en af en toe hele lichte krampen, vind ik het zo moeilijk allemaal!
    waarschijnlijk zal ik niet de enige zijn die zoiets meemaakt..
    Vandaar dat ik dit forum erg fijn vindt..!
    Dames, ik hoor graag jullie mening!

liefs M

4. wolly

wolly Niet meer actief

Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst.

Gefeliciteerd met je zwangerschap en probeer te genieten.

Ik heb zelf rond de tijd van 6 weken ook heel wat dagen bruinverlies gehad en heb toen de gyn gebeld en die stelde me gerust.
    Ze zeggen allemaal zolang het niet gepaard gaat met ernstige buikkrampen en ernstige bloedverlies (zoals menstruatie) hoef je geen zorgen te maken.
    De buikkrampen die je nu voelt is denk ik de banden die je voelt die rekken nu op door al het groeien.
    Maar ben je niet gerust kun je altijd je verloskundige of gynaecoloog bellen.

Liefs wolly :)

5. Nadine29

Nadine29 Bekend lid

29 apr 2008
    762
    0
    0
    Adm. MW/ Friture Hulp
    Bocholtz
    Welkom en geniet van je zwangerschap.

Ik kan je op dat gebied geen advies geven heb dat bij mijn zwangerschap niet meegemaakt die liep echt als gesmeerd.

6. caro1978

caro1978 Bekend lid

25 feb 2008
    787
    0
    0
    gelderland
    welkom en van harte met je zwangerschap ;)

7. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Welkom en gefeliciteerd :D
    Ik hoop dat je snel zekerheid hebt zodat je kan gaan genieten van de zwangerschap!

Deel Deze Pagina