Hoi allemaal. Ik ben ook nieuw op dit forum. Ik ben Annalise en ben 31 jaar (volgende week 32). Mijn vriend (33) en ik willen ook heel graag pappa en mamma worden. We zijn echt sinds kort hier serieus mee bezig en ik ben natuurlijk razend enthousiast. Zou het het liefst aan iedereen gaan vertellen, maar dat kan natuurlijk niet want dan krijg je elke maand die vragen........ Daarom heb ik me ingeschreven bij dit forum, kan ik mijn enthousiasme toch lekker kwijt!!!!!!!! Groetjes, X Annalise
Ook welkom van mij. Ik zwerf hier om dezelfde reden rond. Niemand weet dat we proberen en ik wil er eigenlijk toch over praten. Succes met zwanger worden! Groetjes, Dominique
Ook welkom van mij. Ik ben zelf hier ook net nieuw. Ik hoop dat we allemaal veel steun aan elkaar zullen hebben. Liefs Jootje
Bedankt voor al jullie reakties! Ik wens jullie natuurlijk ook allemaal veel succes en blijf dit forum zeker volgen!!!!!!! X Anna.
hallo welkom en succes ben ook net nieuw bij ons weet ook niemand nog dat we aan t "oefenen" zijn hihi maar t brand op mn lippen...gelukkig is deze site er nogmaals successss