Dag allemaal! Na veel forum berichtjes te hebben gelezen om informatie te winnen, heb ik mezelf ook maar aangemeld Ik ben 27 jaar. Getrouwd. Sinds afgelopen augustus (laatste week) gestopt met de pil, microgynon. Deze heb ik ongeveer 14 jaar geslikt... Ben blij dat ik er vanaf ben moet ik zeggen... Na de laatste week vd pil werd ik nog ongesteld maar daarna niet meer. De huisarts gaf aan dat ik nog even moest afwachten tot een half jaar. Ik maakte me alweer zorgen natuurlijk, maar gelukkig werd ik 12 maart 2015 eindelijk ongesteld! Ik had mijn ovulatietestjes van Sensitest al besteld, haha, dus ben vanaf 22 maart gaan testen. Eigenlijk nog wel te vroeg, want ik kan beter even afwachten hoe mijn cyclussen zijn, maar goed De ovulatie testen zijn alleen wel een beetje verwarrend, dan weer lichter dan weer donkerder, maar daar maak ik eventueel wel een nieuw onderwerp over op het forum Indien mijn cyclus de 'normale' 28 dagen zou hebben, betekend dat dat ik morgen ongesteld zou moeten worden, of niet en dan hopelijk een positieve test krijg Even afwachten dus... Bedankt voor het lezen en tot snel op het forum hihi. Groetjes Anna01
Welkom hier! Ik hoop ook voor jou op een snelle positieve test, wie weet morgen al... Maar probeer er rekening mee te houden dat je cyclussen nog wat langer onregelmatig kunnen blijven, zeker als dit de 1e échte was na het stoppen met de pil. Maar, nogmaals, ik hoop gewoon voor je dat het morgen raak is!
Bedankt!! @MotherMary, bedankt voor je berichtje! Ik probeer inderdaad niet TE optimistisch te zijn, het zou veel geluk zijn als het gelijk raak is maar het kan ook zo maar nog een jaar bijvoorbeeld duren. Maar wel leuk om er mee bezig te zijn, zonder te stressen Misschien dat de ovulatietesten daardoor trouwens zo wisselend zijn bij mij, omdat m'n cyclus nog niet 'op orde' is..... M'n lichaam is me iig wel behoorlijk voor de gek aan het houden (ja of niet haha) want ik voel van alles
Hoi Hannah! Ik had geen positieve test, maar ben ook nog niet ongesteld... (Wel krampjes en bruin verlies) Kunnen meerdere dingen betekenen, ik heb een langere cyclus en heb m'n ei niet gemist en het is innestelingsblieding of ik heb een langere cyclus en wordt deze week ongesteld. Het zal het laatste wel zijn