Nieuw hier

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Waxientje, 19 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Hallo, ik ben een a.s. moeder van 34 jaar, bijna 35 en voor het eerst zwanger. Ik zit nou in week 6. Ben superblij, had niet gedacht op een 'natuurlijke'manier zwanger te worden. Wilde na mijn verjaardag (eind juli) naar de huisarts gaan en me laten onderzoeken, maar als alles goed gaat hoeft dat dus niet meer. Ik vind het ook een beetje eng nog, om dat ik bang ben dat het misschien nog fout gaat, spannende tijd dus! Ik wil er nog met niemand verder over praten omdat mijn omgeving een gat in de lucht gaat springen als ze horen dat ik zwanger ben en ik het nog even rustig wil houden. Hoop hier een klankbord te vinden.

2. wolly

wolly Niet meer actief

Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst.

Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan.

Liefs wolly :)

3. Gefeliciteerd meid! Veel plezier op dit forum en geniet ervan :)

groetjes Adriana

4. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Welkom en gefeliciteerd :D
    Geniet maar van de zwangerschap!

5. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Welkom op het forum ! Idd spannende tijd, hoop dat alles goed blijft gaan, nog 6 weekjes en dan ben je over de eerste gevaren zone heen.

Ik heb het zelf ook vrij lang geheim gehouden pas bij 17 wk heb ik het aan familie vertelt en de rest ( vrienden e.d ) pas na mijn 20 wk echo.

6. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Dankjewel allemaal! Die komende weken gaan volgens mij nog eindeloos lang duren...zucht! Ik kan ze wel om kijken! ;)

7. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Ik had ook gevoel dat de dagen/weken heel heel erg langzaam gingen in het begin nu gaat het gelukkig wat sneller...

8. zeppie

zeppie Actief lid

9 feb 2008
    268
    0
    0
    Landgraaf
    proficiat

Deel Deze Pagina