Die nieuwe Jumboreclame (Hallo Jumbo) die heeft een moeder met 4 kids op het eind. Man wat is dat een spook! Hehehe... Ja, ik weet het, het is niet aardig, ik moet het even kwijt.... Ik zit iedere keer van: "Brrrrr.... hoe kan zij nou vier van die schattige kids hebben." Stom hè... we zijn zo geïndoctrineerd dat iedereen er mooi uit moet zien... Dit is wel een duidelijk voorbeeld ervan...
Inderdaad! Maar ik weet nog niet welke reclame het is. TS heb je niet een link voor me? Offtopic: Mark Rutte op tv.
ja zie het ben aan het kijken. maar wat zit er nu op zijn oog/neus? of is dat het licht ofzo sorry was offtopic
Bedoel je deze? YouTube - Hallo Jumbo - Laagste prijsgarantie Ze is niet moeders mooiste, maar ik vind haar niet op een spook lijken hoor....
Bedoeld de TS die reclame wel? Want ik zie toch echt 5 kinderen... Die vrouw met dat bordeau-rode oud-fit aan? Vind er ook eigenlijk niks bijzonders aan hoor! Een gewone doorsnee Hollandse vrouw.
weet niet welke je bedoeld. weet wel dat ik het irritant vind dat er in zo'n jumbo spotje een jongetje jumbo moet zeggen en jumpo zegt. Haha elke keer dnek ik neeeeee het is JUMBO!!!!