Hebben jullie hier ook last van? Je hebt een pak toffifees en gaat op de bank een nieuwe serie kijken...je neemt er eentje uit het pak..en nog eentje...en aangezien er 3 naast elkaar in een rijtje zitten neem je die derde ook...dan is het reklame en ruim je het pak op...tot je verbazing zijn er dan "plotseling" 6 toffifees verdwenen Waarom moet ik nou toch weer een half pak van die dingen weg zitten kanen
Ja hoor heel herkenbaar. Ik kan ook nooit één ding van iets nemen. Ze verkopen veel te lekkere dingen in de supermarkt en ik trap er elke keer weer in om het te kopen..
Ik herken dat ook. Als ik eenmaal ergens aan begin, gaat het op! Vooral als ik alleen thuis ben. Daarom begin ik er vaak maar niet eens aan. En soms (als ik van te voren weet dat ik niet sterk in mijn schoenen sta) vraag ik mijn man om het ergens voor mij weg te leggen. Zwak he?
oohhh ik herken het helemaal!!!! ZO irritant. Ook altijd met koekjes... Als je bij anderen mensen komt krijg je altijd heel netjes 1 koekje. Ik mik altijd het pak koekjes op tafel en zeg: eet maar lekker hoeveel je dr op kunt. Kan het gewoon niet weerstaan. De laatste hap is altijd het lekkerst en dan wil je meeeeeerrrr
jaaa heel herkenbaar. zorg er alleen nu voor dat dat niet meer kan gebeuren want ik pak niks meer en heb zo weinig mogelijk in huis.
Pffff ja heel herkenbaar. Net ook,we hadden geen tijd om een toetje te eten en ben nu alleen thuis en ik zou de helft van het toetje eten (Mona toetje) en voor ik het door had heb ik het helemaal opgegeten!
Meestal zeg ik altijd tegen mijn vriend: Haal dat ding alsjeblieft voor me weg. Ik ben echt een eter, en dan ook nog eens een alles eeter.
Jaaaaaaaaa die monatoetjes zijn ook zo lekker "Nog een hapje"... nog eentje dan" en dan is het zomaar op
heeeeel herkenbaar maar als ik zou weten waar het door zou komen dan zou ik ( nu inmiddels ) geen 118kg wegen hahahaha
Ik had als 'toetje' een magnum, hij was zo lekker...ik dacht neem er nog 1, was erna wel beroerd . Eet af en toe ook zo een zak chips leeg of een reep chocolade.