Hoi allemaal, Ik ben hier pas nieuw en heb reeds enkele dagen jullie site afgeschuimd. Ik ben belgische en heb besloten om vanf juni definitief naar Frankrijk te verhuizen om er samen met mijn Franse vriend in zijn Cognacbedrijfje in de Charente te gaan werken - exiting and turbulent times. Ik ontdekte vorige week dat ik zwanger bleek te zijn - Ongeplanned maar we waren door het dolle heen, zou een mooi kerstcadeau zijn en natuurlijk onze omgeving wel wat bedenkelijk zien opkijken. Spijtig genoeg liep het gisteren mis - Toch besloten we niet met de pakken te blijven zitten alhoewel innitieel NOG niet gepland waren we toch zoooo ongelofelijk blij en bevestigt dit ons beider verlangen, dat we er vanaf nu voor gaan - misschien krijgen we alsnog ons kerstcadeautje - - Alhoewel emotioneel wat down door hetgeen gebeurde zie ik met enthousiasme de komende maanden tegemoet ... Ik wens iedereen hier zelf veel geluk
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Sterkte en veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak. Liefs wolly
hoi welkom hier. veel sterkte met je verlies, ik hoop voor jullie op dat wondertje met kerst. wel spannend zo naar frankrijk verhuizen en daar een bedrijfje beginnen. ik hoop voor jullie dat het snel weer raak is
Welkom en veel sterkte met het verlies. Ik hoop voor je dat het gauw weer raak is. En veel succes met de verhuizing naar Frankrijk... Wat spanned zeg Liefs Liftrasa
welkom, veel sterkte met jullie verlies veel succes met zwanger worden, hopelijk blijft het dan wel goed gaan.
Hey, Ik ben ook uit België en heb een paar weken geleden hetzelfde meegemaakt als jullie. Wij laten de moed ook niet zakken en proberen het opnieuw. Groetjes, Isabelle