Ik ben daisy 25 jaar ik heb bijna 11 jaar een relatie met rene We wonen 5 jaar samen zijn verhuist sinds een jaar wel in de zelfde duurt 2 jaar geleden hebben we besloten om met kinderen bezig te gaan Alleen ik moest nog naar het ziekenhuis om onderzoeken te doen want toen mijn broertje werd geboren is hij opgegeven door een bepaalde ziekte genaamd AAT alfa 1 niet dat hij nu weg is hij is er uiteindelijk wel weer boven op gekomen hij is nu 23 jaar en heeft nergens last van Alleen toen ik naar de dokter ging wist ik de naam niet eens van deze ziekte en had ik ook niet gedacht dat ik deze ziekte kon hebben alleen onze kinderen het blijkt dat deze ziekte niet weg is bij mijn broertje maar niet meer zichtbaar is ik ben er toen ook achter gekomen dat ik deze ziekt heb je kunt een lever aandoening krijgen of een longemfyseem onze kinderen kunnen alleen dragers worden want je heb er 2 voor nodig om deze ziekte te kunnen verspreiden Dus op 10 jan 2006 hebben we besloten om te stoppen met de pil zijn en zijn nog niet zwanger en in het begin denk je er heel nuchter over hoor het zal wel even duren maar dat geeft niet Alleen ben ik het nu heel zat aan het raken ik denk nu alleen maar is het wel voor ons weg gelegd een kindje ik hoor en zie niets anders meer dan baby baby baby Hoe lang heeft het bij jullie allemaal geduurd en zijn mijn gedachten wel normaal Groetjes daisy
Hoi Daisy, welkom op het forum. Je gedachten zijn niet raar hoor. Je wilt gewoon graag een baby. En als dat lang duurt wordt je ongeduldig. Daar heeft iedereen last van. Lees de topics ermaar op na.
Hoi Daisy, Ook welkom op deze site. Wij zijn nu al bijna een jaar bezig en het lijkt wel of er steeds meer mensen om ons heen zwanger worden. Alleen wij maar niet. En nee het is niet gek dat je zo denkt. Als je verlangt naar een kindje en het lukt maar niet, dan ga je nog meer verlangen en dus ook steeds minder geduld krijgen. Ik heb dezelfde gedachte.
Hoi Daisy jammer voor jullie dat het ook al zo lang duurt. Wij zitten in de 15e ronde en kreeg vandaag te horen dat ik maar 1 werkende eierstok heb, dus ik ben bang dat het nog wel langer gaat duren. Ik hoop voor je dat je snel goed nieuws heb, groetjes Jolie
hoi daisy, ook ik ben jan 2006 gestopt met de pil en tot nu toe nog niets, dus begrijp je frustratie's volkomen heb sinds deze maand echt de teleursteling dat ik mijn kreeg vorige week. maar zijn weer vol goede moed de nieuwe ronde in gegaan. bij mij in de famillie is een baby boom aan de gang want in maart heb ik er een nichtje bij gekregen in juni een neefje in sept een neefje en in jan 2007 verwacht ik nog een neefje of nichtje en vorige week is mijn vriendin bevallen van een zoon 2 andere vriendinnen zijn nu ook zwanger (later als ik begonnen) en volgende maand is een andere vriendin uitgerekend. dus weet echt hoe je je voelt vraag mezelf ook wel eens af of het niet mag bij mij. maar meid geef de moed niet op doe ik ook niet. geduld word beloond echt waar. heel veel sucses liefs mopsje
ja en het lijkt net of het op je voor hooft staat geschreven mijn ouders en de vriendin van mijn schoonvader roepen waneer worden wij opa en oma ik durf amper een baby vast te houden zonder de opmerking te krijgen staat je goed waneer jullie mijn collega's en dan heb je er ook nog mensen bij die denken dat ik al zwanger ben en dan roepje wel nee ik ben niet zwanger en dan kijken zo naar je buik en dan geloven ze je nog niet
Hoi Daisy, welkom hier en ik wens je heel veel succes met zwanger worden. En inderdaad wat hier al eerder gezegd wordt, het is niet gek dat je er veel aandenkt. wij zijn nu ook bijna 5 maanden bezig en iedere keer wordt ik ongesteld. wel een telerustelling natuurlijk. Hopelijk duurt het voor ons allemaal niet meer lang.. xx Tamara