Hallo iedereen, Ik hoop dat iemand van jullie mij een beetje kan helpen... Laat me even mijn situatie schetsen: Ik ben een 3-tal maand geleden gestopt met mijn pil ( was al een tijdje single) maar ben er onlangs (een dag of 17) weer mee begonnen omdat ik nu terug een vriend heb. Ik heb 2 x onbeschermde seks met hem gehad alvorens ik terug aan mijn pil ben begonnen en ik heb toen een morning after pil ingenomen. Een paar dagen later begonnen mijn maandstonden...Ik heb mijn eerste pil genomen op de eerste dag van mijn maandstonden, ik heb ze ook heel duidelijk gehad maar het vreemde is dat ze iets langer duurden... (een week ipv 4-5 dagen). Maar na 3 dagen kreeg ik last van licht bloedverlies en ook bruinverlies, dit blijft maar aanslepen, niet constant - soms gaat het een dagje of misschien twee weg maar dan is het er weer... Heb ook al een paar dagen last van een misselijk gevoel en lichte krampjes in mijn onderbuik, en een raar gevoel ter hoogte van mijn linkereierstok (zo ongeveer toch ) Zou er een kans bestaan dat ik misschien zwanger ben of zou het te maken hebben met het feit dat mijn lichaam zich terug moet aanpassen aan de pil? Kan iemand mij helpen aub, want ben toch lichtjes zenuwachtig en een beetje in de war... groetjes
Hey iedereen, Ik weet dat ik gewoon een test zou moeten doen, maar heb er een beetje schrik voor... Ben nog maar iets langer dan een maandje samen met mijn vriend en als dan blijkt dat ik zwanger ben, dan weet ik echt niet hoe hij zou reageren en hoe ik het hem moet vertellen... Ach ja, gewoon op mijn tanden bijten en een test gaan halen zeker!