Hey lieve mensen, ik ben Hida en ik ben 28 jaar oud. Ik hoop dat ik hier mijn ei kwijt kan. Nee ik heb geen kinderen. Ik heb 4 weken geleden miskraam gehad voor de 2de keer. Dus ik hoop dat ik hier mijn verhaal kwijt kan. Veel liefs liittle devil
Hoi welkom hier.. wat erg van je miskraam.. Er zijn zeker wel mensen waar je hiermee kan praten.. Sterkte
welkom op het forum! wat erg van je miskramen! ik hoop dat je hier vind wat je zoekt... groetjes Simone
Hoi little devil, van harte welkom hier! Vanzelfsprekend kun je hier je verhaal kwijt, je zult zien dat je hier heel veel lotgenoten hebt (daar ben ik er helaas ook een van met drie miskramen in de afgelopen 8 maanden). Dus lucht lekker je hart als je daar behoefte aan hebt. Mij heeft het toen heel erg goed gedaan, dus als ik voor jou wat kan betekenen... Groetjes, Wendy
wat vreselijk van je miskraam. Veel sterkte en hoop dat je de juiste mensen hier vind op meer te praten
Hey meiss... Welkom en heel veel sterkte met het verwerken van je miskramen. Ik hoop dat je je ei kwijt kan op dit forum. Het is mij in ieder geval wel gelukt. De meiden hier zijn zo ontzettend lief en leven helemaal met je mee. Ontzettend opbeurend moet ik zeggen. Nou in ieder geval veel plezier hier. Veel liefs Daan
Welkom op dit leuke forum en veel sterkte met het verwerken van je miskramen. Het lijkt me een hele dobber.
Haihai, Welkom hier en sterkte met het verwerken van je miskramen. Hopelijk ben je snel succesvol zwanger! Liefs, Anouk.