Hallo mensen, Ik ben een dame van 26 jaar, ik hoop dat ik leuke mensen leer kennen, om op die maniet ervaringen uit te delen, alleen zit ik hier mee. afgelopen maandag moest ik ongesteld worden, het was helaas niet zo, ik ben altijd optijd of een dag te vroeg. Ik heb gister 2 testen gedaan waaruit blijkt 1 donkere streep en daarnaast een lihcte streep. Bij de 2e test precies hetzelfde. Vandaag heb ik een test gedaan en die was negatief. Ik heb opgezette borsten gekregen ze zijn wat groter dan normaal, veel buikpijn, vreetbuien, hoofdpijn de laatste dagen, veel naar de wc en opeens last van winderigheid. kan iemand mijn helpen ben ik nou wel zwanger?! Dus dames alvast bedankt.
Nou als die gister posi was en vandaag negatief zou ik rekening houden met t ergste....heb t zelf meegemaakt een aantal x dat ik toch (verlaat) ongie werd (vroege mk dus). Maar ik hoop voor je dat je zwanger bent natuurlijk!
sommige testen zijn gevoeliger dan de ander de kruidvat testen zijn eerug gevoelig, 2 voor 5 euro. misschien kun je die eens halen voor extra bevestiging
Jah idd! Die van het kruidvat...heb ik ook gebruikt..ik was toen 4 dagen overtijd...en hartstikke zwanger! Maar die kwalen die je noemt wijzen er wel op! Je moest het maandag geweest zijn! Het is nu donderdag! Ik zou die van het kruidvat halen , vandaag weer 1 en desnoods morgen die andere! Sterkte! Liefs Eefje
Zou voor de zekerheid maar nog een test halen en kijken wat daar uit kom ik heb predictor gedaan volgens mijn moeder was die het betrouwbaars hopelijk is het zo groetjes lotte
@schoppiej. predictor is vaak wat meer hcg nodig als een kruidvat testje. en is ook nog duurder. maar ja als ie positief is maakt dat ook niet uit.
Dag dames, Harstikke bedankt voor jullie reactie's. Die van kruidvat, heb ik inderdaad gehaald en getest, ik ga morgen naar de dokter en ik zal jullie op de hoogte houden. Groetjes