Hallo ik ben linda en ben 22 jaar oud. Men vriend en ik proberen al bijna 1,5 jaar zwanger te worden maar tot nu toe is het nog steeds niet gelukt. Ik heb al een paar dingen gelezen bij sommigen dat het niet altijd gelijk lukt. Ik zie er erg naar uit en ben er misschien wel te veel meebezig.
Welkom op de site. Ik hoop dat het niet lang meer voor je duurt tot je zwanger raakt, wij zijn nog maar net begonnen en ik kan al niet wachten en dan heb ik al een kind. Ik zal voor jullie duimen. Groetjes Fem
Hallo, Ik duim mee voor je dat het héél binnenkort zwanger wordt. Ik en mijn ventje zitten momenteel nog maar in ronde 4 (wat in vergelijking met jullie nog heel weinig is) en toch ben ik er al serieus mee bezig. Het is precies sterker dan onszelf dat we er zoveel aan denken Heel veel succes en nog veel klusgenot en hopelijk nu vlug positief nieuws
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden en hopelijk is het snel raak. Liefs wolly
Hoi, Ik ben ook nieuw. Leuk dat er zoveel nieuwe meiden/dames zijn die flink aan het proberen zijn hihi. Ik hoop dat jullie snel zwanger zijn Groetjes Karoliene