Hey iedereen Wij zijn 30/08/08 gehuwd en hebben op reis beslist dat we nog even zouden wachten om te stoppen met de pil (alé mijn man wou wachten, ik brandde al van verlangen) Op 13/10 vroeg ik of ik nog om een nieuw doosje met pilletjes moest gaan of als ik al mocht stoppen! Zijn reactie: Ga maar vlug om je pilletjes! Weer een beetje triest en dan vergeten om de pilletjes te gaan! Zondag 19/10 ging een vriendin vragen wanneer hij mij nu zou laten stoppen! Nen helen uitleg gegeven, ... tot die vriendin zei : het is niet altijd direct prijs, dus laat haar nu stoppen en dan zie je wel! Dus vanaf 21/10/2008 ( de dag dat we 5.5jaar samen zijn) zijn we gestopt met de pil! Best dat ik nog niet om mijn pilletjes was geweest Ik neem nu al Folavit ook! Ik ben 22 jaar en mijn man 26! Samen zijn we ons huisje aan het verbouwen (dat eind dit jaar zou moeten af zijn --> reden eigenlijk waarom hij de boot een beetje afhield). Mijn man is een autocrosser in hart en nieren en ik kijk er enorm graag naartoe! Mijn job is adm bediende en mijn man is lasser! Zijn er vragen --> laat maar horen! Groetjes Noesjke
Welkom. Zo tof dat je ook mogen stoppen hebt met de pil van je ventje! Hopelijk lukt het vlug bij jullie om zwanger te worden. Ondertussen veel klusgenot