Hallo, HIer kleintje 88 zoals de naam al doet vermoeden ben ik in 1988 geboren ik ben nu 20 en heb altijd geroepen dat ik jong moeder wil worden ik ben 8 maanden samen met mijn vriend en omdat ik nogal wat problemen had met de pil ben ik op advies van de huisarts gestopt met de pil... Mijn vriend en ik hebben er lange gesprekken over gehad en uiteindelijk besloten om ook seks te hebben zonder condoom omdat we er zeker van zijn dat we bij elkaar willen blijven en dat we een kind samen willen.... We zitten nu in de eerste ronde en hopen dat het snel raak is maar als we even moeten wachten is het ook niet zo heel erg Wil je meer weten? vraag het gerust
Hoi Welkom hier! Je kunt hier in ieder geval lekker kletsen en lezen over andere (bijna) mama's. Maar pas op het werkt verslavend: haha! groetjes Nicole
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden en hopelijk is het snel raak. Liefs wolly
hoi welkom, ik ben ook 20 en zit in de 2de ronde het is errug gezellig hier op het forum en verslafend. er is ook een forum voor jong zwanger willen worden, daar is het errug gezellig. hoop dat jij en je vriend snel zwanger worden. gr rose
hoi hoi, Ik ben 21 en we hebben ook pas besloten dat we een kindje willen! veel suc6 met het zwanger worden. groetjes wendy
Hoii kleintje 88, Spannend spannend. Ik zit ook in de eerst ronde! Nog even en dan kun je testen. Ben benieuwd! Ik hoop het voor jullie. Groetjes, Manon