Hoi allemaal, Ben hier verzeild geraakt omdat ik hoop dat ik zwanger ben, maar dat is nog helemaal niet zeker want ik heb 2x negatief getest. Ik heb een prachtmeisje dat recent 1 jaar geworden is. En we willen nu heel graag nog een kindje. Tijdens de vorige zwangerschap ben ik nooit deze website tegen gekomen. Vraag me nu wel een beetje af hoe ik die gemist kan hebben . Het was het NOD forum dat m'n aandacht voor deze pagina getrokken heeft. M'n complimenten aan degenen die dat ooit bedacht hebben....wat een goed idee. Groetjes
He hoi, ook hier nog even een welkom van mij. Hoop dat je snel een mooie positieve test in je handen hebt.
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden en hopelijk is het snel raak. Liefs wolly
hallo iedereen ik ben marianne ben 20 jaar oud we zijn sins september bezig voor een kindje maar heb er mij al zo veel vragen vijgesteld voorige maand had ik bijna geen bloed verlies deze maand leek het wel of ik leeg bloede . heb redelijk veel steken in mijn lies en mijn buik is best wel dik normaal is deze plat maar heb geen pijnlijke bosten ofoz alleen elke dan barstende hoofdpijn. heb best wel veel slijm verlies met momenten pff weet het allamaal niet goed meer de testen geven elke keer negatief aan wat kan dit zijn? of zit het in mijn hoofd omdat ik het zo graag wil liefs mij