hallo allemaal. Ik ben Wendy en ben 21jaar. Mijn vriend en ik hebben al een tijd een kinderwens, maar vonden onszelf nog te jong. Nu hebben we besloten er toch voor te gaan Vind het allemaal wel erg spannend maar weet dat we er klaar voor zijn. Ik heb meteen een vraagje, hoort het veel plassen en dan vooral snachts ook bij het ontpillen? groetjes wendy
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden en hopelijk is het snel raak. Liefs wolly
Hoi wendy! Heel veel succes met zwanger worden. Leuk dat we tegelijk hier zijn gekomen misschien hebben we wat aan elkaar! Hopelijk is het snel raak! Liefs Francesca
Welkom Veel succes met het zwanger worden en hopelijk lukt het vlug voor jullie Ondertussen veel klusgenot
Hoi Wendy, Leuk dat ik hier iemand tegenkom die dezelfde leeftijd heeft als mij Ben je inmiddels al zwanger of ? Groetjes.
Hee Wendy! Wat leuk zeg! Wat zie ik ; 5 weken zwanger? Werd je meteen zwanger na het stoppen met de pil? Groetjess
Hey Marieke, Super zeg! Jij bent ook al zwanger. Eerste ronde gelijk raak? Of heeft het even geduurd? Groetjes, Manon