halloooo even voorstellen

Discussion in 'Even voorstellen' started by rensje, Dec 5, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. rensje

rensje Fanatiek lid

Nov 30, 2008
    2,079
    1
    36
    Hallo bij deze wilde ik me even voorstellen. Ben renske ben 30 jaar en vanaf deze maand gaan we ervoor!
    Het heeft even geduurd voordat mijn vriend eindelijk wilde, maar is deze maand over stag gegaan. JOEPIE....
    Moet gister of vandaag ongesteld worden, maar tot heden nog niks. Maar ga er wel van uit dat het komt. Heb soms ongesteldheidbuikpijn. Is ook nog geen ramp het is ook nog maar de eerste ronde. Alleen stiekem hoop je toch op een wondertje..... vorige week was ik er zwaar van overtuigd dat ik zwanger zou zijn want toen heb ik een heel klein beetje licht rose bloed verloren (2dagen maar mag eigenlijk geen naam hebben). En dat heb ik nog nooit eerder gehad. Nou ik hoop dat ik snel op de topic mee mag schrijven dat ik zwanger ben. Maar ik weet ook dat dit niet vanzelfsprekend is. Paar vriendinnen waren meteen de eerste keer zwanger en ken ook een paar meiden die al dik 3 jaar bezig zijn.
    Ben overigs al 2 jaar niet meer aan de pil, we gebruikte in die tijd altijd gewoon condooms. Dit is dus de eerste maand zonder voorbehoedsmiddelen. Vind het allemaal erg spannend en hoop snel op goed nieuws!

2. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    welkom, succes met zwanger worden ;)

3. bapsie

bapsie Niet meer actief

Welkom en succes!

4. rensje

rensje Fanatiek lid

Nov 30, 2008
    2,079
    1
    36
    Dank je wel vind het erg spannend allemaal.
    Hoop dat het snel gaat lukken....

5. aruna

aruna Actief lid

Nov 14, 2008
    205
    0
    0
    beveren
    welkom op het forum en hopelijk snel 2 strepen! :)

Share This Page