Een nieuwke

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Nathalie47, 8 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nathalie47

Nathalie47 Actief lid

7 dec 2008
    344
    0
    0
    Zelfstandige
    Belgie - Oost-Vlaanderen
    Ik zal mezelf ook even voorstellen.
    Ik ben Nathalie, 30 jaar, kleine zelfstandige, getrouwd en mama van 2 kinderen, bijna 8 en 3 jaar. En nu terug zwanger! Ongeveer 13 weekjes al! :D
    Ondanks dat ik mijn derde kind verwacht ben ik heel erg onzeker, niet zozeer als mama (alhoewel :) ) maar eerder gewoon hoe het nu verder gaat gaan, dat komt ook niet zomaar ... het is een lang verhaal dat ik in het kort even wil schetsen ... derde kindje, maar achtste zwangerschap, ik heb veel miskramen gehad en na de zoveelste vorig jaar ben ik gescreend geweest op genetische afwijkingen... ik blijk drager te zijn van een chromosomeninversie en heb daardoor veel meer kans op een miskraam. Er kan niet veel medisch aan gedaan worden behalve het aanbieden van een vruchtwaterpunctie, die ik dus nu in het vooruitzicht heb :( .
    Dit alles maakt mijn zwangerschap nu voor mijn gevoel toch iets 'zorgelijker' en daarom ben ik hoor hier terecht gekomen! Ik hoop hier verhalen en emoties te kunnen delen, goede en minder goede.
    En natuurlijk ook gewoon lekker te kunnen kletsen over vanalles en nog wat :)

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    welkom, gefeliciteerd met je zwangerschap

3. Nathalie47

Nathalie47 Actief lid

7 dec 2008
    344
    0
    0
    Zelfstandige
    Belgie - Oost-Vlaanderen
  4. jazy

jazy Actief lid

welkom!

5. Joytje

Joytje Actief lid

27 sep 2007
    259
    0
    0
    Jeetje, ik hoop dat alles goed gaat en probeer wel te genieten!

En van harte gefeliciteerd natuurlijk!

6. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Deel Deze Pagina