Hallo ik ben Romy Ik ben 20 jaar Ik ben onverwachts zwanger geraakt Na goed te hebben nagedacht en veel te hebben gepraat met mijn vriend en mijn ouders heb ik besloten om er voor te gaan ik ben inmiddels ook heel blij met mijn zwangerschap Ik weet dat ik aan de jonge kant ben maar ik weet zeker dat ik het aankan, ik heb alle kanten bekeken. Ik weet dat bepaalde dingen er voor mij niet meer inzitten nu, maar met de steun van mijn ouders, mijn vriend én zijn ouders komt het allemaal goed. Ik ben nog niet zo ver dus er kan van alles gebeuren nog, maar ik moet er niet aan denken dat er nu nog wat mis zou gaan.
Beste BamBam, Op de eerste plaats welkom! Fijn ook dat je zulke fijne mensen om je heen hebt die je steunen in je besluit. Liefs en een voorspoedige zwangerschap gewenst.
Hey Bambam.. welkom hier... zo jong ben je tegenwoordig niet meer hoor hahaha... gefeliciteerd met je zwangerschap.. geniet ervan meid.. xxx
Hoi Romy, Welkom op Zwangerschapspagina. Leuk dat je er bent en gefeliciteerd met je zwangerschap. Geniet er maar lekker van !! Lotte