hoi, Ik ben stephanie en bijna 22jaar oud. Ik heb al enige tijd een kinderwens en nu is mijn partner er ook klaar voor. Dus sinds gisteren na 10 jaar gestopt met de pil. en nu maar af wachten wanneer het zover zal zijn. als er iemand vraagjes heeft aan me mag je ze altijd stellen Groetjes
22 jaar en al 10 jaar aan de pil geweest? Was je er ook vroeg bij. Ik was 14 bij m'n eerste menstruatie, 15 toen ik aan de pil begon. Al met al: Welkom hier op het forum.
ja was er idd vroeg bij.. maar ben toen op aan raden van mn huisarts begonnen daar mijn menstruatie heel erg was. het was geen lolletje om als jong meisje met dikke maand verbanden te moeten naar school gaan en ook de buikpijn was ondragelijk.
Nee geloof ik. Maar ja op 12-jarige leeftijd liep ik al met een b-cup bh rond. De een het een, de ander het ander he.
Welkom hier, hopelijk ben je snel zwanger! Jullie waren allebei vroeg dan. Toen ik 12 was was ik nog zo plat als een dubbeltje en ongesteld werd ik ook pas jaren later, hihi.
He Stephtje .. Ook welkom natuurlijk hier tja idd op je 12 ongi is niet echt gaaf .. tja en net als anderen hier ik had op vrij jonge leeftijd al cup veelteveel ben intussen op mijn 17e jaar ook geopereerd aan een borstverkleining .. en voila ik ben weer helemaal gelukkig Maar veel plezier op het forum gewenst!
WELKOM! Allereerst: jeetje wat was jij er vroegbij! Ik werd pas op mijn 15e voor t eerst ongesteld... (was ook wel wat laat waarschijnlijk...hihi) En het belangrijkste: hopelijk ben je snel zwanger, zodat we ook jou kunnen feliciteren! Liefs
hoi welkom! nou ik was ook op me 12de ongesteld or en idd geen pretje! maar zo heeft iedereen wat. Hopen dat je snel zwanger bent
Hoi hoi en welkom, fijn dat je partner er nu ook klaar voor is en jullie echt voor een kleintje kunnen gaan! Ongesteldheid zo vroeg ken ik, had het ook toen ik elf was met ondraaglijke buikpijnen etc. werd ook op mn 12e aan de pil gezet. Hopelijk ben je snel zwanger! Veel liefs