Heel moeilijk te bepalen

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door -, 6 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hoi sorry hoor weer een vraag van mij.

Ik heb sinds een uur weer licht weeen, de ween komen op en duren gemiddeld zo'n 50 a 60 sec. De weeeen trekken geheel door naar mijn rug wat een zeer onprettig gevoel geeft. Bij enkele moet ik echt even op mijn ademhaling letten

Nu wordt er gezegd dat je moet bellen als je 60 min weeen hebt die om de 5 min komen en zeker 60 sec aanhouden maar hoe is dat nu met bijna 34 weken?

2. Lonneke

Lonneke Actief lid

16 jun 2006
    368
    0
    0
    Als je dit echt herkend als weeen, net als bij Alysha, je verloskundige of gynaecoloog bellen!
    Altijd het zekere voor het onzekere nemen!
    Het kunnen voorweeen zijn, je kan te druk zijn geweest, er kan een blaasontsteking achter zitten of..., maar neem voor de zekerheid even contact op!

Lonneke

3. Niet meer actief

dank je wel voor het antwoord

Gelukkig is het weer wat afgezakt het rommelt nog wel maar verder niks

De reden dat ik het ook vroeg was omdat ik met 30 weken met premature weeen 8 dagen ben opgenomen en aan de adalat en longrijpers ben gegaan.

En vervolgend met 33 weken lag ik weer 1.5 dag erin ivm weeen en deze zijn vazelf weer weg gegaan

Ik heb van die 8 dagen en die 1.5 dag ruim1 cm ontsluiting gekregen maar verder niks.

Dus vind het best moeilijk wanneer ik moet bellen, zeker omdat de laatste keer toen ik wel ben opgenomen er eigenlijk niks veranderd is.

Misschien wel handig om te vermelden dat mijn dochter binnen 4 uur geboren was om 11:00 0 cm ontsluiting en om 14:27 was ze geboren

4. Lonneke

Lonneke Actief lid

16 jun 2006
    368
    0
    0
    Daarom beter een keer te veel bellen, dan te weinig! Altijd het zekere voor het onzekere nemen!

Lonneke

Deel Deze Pagina