Hallo allemaal, ik ben Gizmootje en ik woon in de Noordoostpolder. Sinds vorige week dinsdag gestopt met de pil, na deze bijna 12 jaar geslikt te hebben (als medicijn). Ik ben nu bijna 8 maanden getrouwd en mijn man en ik vinden dat we klaar zijn voor de volgende stap, namelijk een kindje. Dit lijkt misschien snel, na slecht 8 maanden huwelijk. Maar ik ben niet meer piepjong, en hoe ouder je wordt hoe moeilijker het gaat. Ik hoop dat het allemaal snel en makkelijk zal gaan, mede doordat het bij de beide zussen van mijn man niet zo gemakkelijk ging. 2 weken geleden bij de dokter geweest, ik wilde toch wat info, omdat er bepaalde erfelijke factoren bij mij in de familie voorkomen. Gelukkig hoef ik me hier niet druk om te maken. Ik hoop dat ik hier leuke contacten zal opdoen. Groetjes, Gizmootje
Hallo ik ben ook nieuw hier. Zal me even snel voorstellen: Ik ben Jewe ben 24 jaar en gelukkig met mijn vriend. Wonen sinds 2 jaar samen en zijn nu helemaal klaar voor een kindje. Iets meer als een jaar geleden ook al bezig geweest om een kindje te krijgen, maar toen tijdelijk even gestopt wegens omstandigheden ( nieuw werk voor mijn man en veel stress op mijn werk) Maar nu is alles weer in een wat rustiger vaarwater gekomen en gaan we er weer helemaal voor. Dus er gaan weer spannende tijden aankomen. Probeer er maar niet te veel mee bezig te zijn( wat lastig is als je in een babywinkel werkt) Voor iedereen die ook proberen zwanger te raken, veel succes!