even voorstellen

Discussion in 'Even voorstellen' started by happymamamd, Mar 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. happymamamd

Mar 6, 2009
    5
    0
    0
    huismoeder
    Hallo allemaal

Ik zal me ook even voorstellen ik ben Anja en ben 32jaar jong haha
    heb een hele lieve vriend waar ik al 13 jaar mee ga.
    We hebben sinds 14 -08-08 onze mooie zoon mogen verwelkomen :D

Ik lees dat jullie allemaal nog bezig zijn om zwanger te worden of net zwanger zijn.
    ik wens jullie alle goeds toe en hoop dat jullie ook allemaal snel een klein wondertje in jullie armen mogen houden.

Ik heb er trouwens ook anderhalf jaar over gedaan om zwanger te worden dus geef de moet niet op

groetjes anja

2. debenbas

debenbas Actief lid

Mar 4, 2009
    160
    0
    0
    :D Hoi Anja! Welkom hier!
    Ben ook nieuw en sta onder 't kopje "Gezellig! Even voorstellen".

Leuk te zien dat jullie na zo'n lange tijd dan toch een kindje hebben mogen krijgen zeg!
    Wij zijn ook al even bezig voor onze 1e, en soms raakt 't geduld een beetje op, maar als het dan weer zover is...gaan we er zeker weer voor ;)
    Wie weet tot ergens hier op 't forum! Ze zijn heel snel met reacties hier ;) Erg leuk!
    Liefs, debbie

3. Dolvin

Dolvin Lid

Feb 14, 2009
    60
    0
    0
    Hoi Anja,

Welkom!

Dolvin

4. mamv1

mamv1 Niet meer actief

5. happymamamd

Mar 6, 2009
    5
    0
    0
    huismoeder
    hoi debenbas
    ja ik merk het jullie zijn echt snel haha.
    Ja gelukkig is het na lang wachten gelukt ik was er ook altijd te veel mee bezig hoor,
    toen op een duur dacht ik het zal wel niet meer lukken en had de moet al een klein beetje op gegeven.
    We hebben het huis toen verbouwt en ja hoor ik was een maand later zwanger.
    Dus ik zeg je een ding ben er niet te veel mee bezig hoe makkelijk het van mij ook klinkt maar het werkt alleen maar tegen.
    Ik hoop dat jullie snel zwanger zullen zijn

groetjes happymamamd

6. debenbas

debenbas Actief lid

Mar 4, 2009
    160
    0
    0
    :) Hoi Anja,
    Ja inderdaad snel zeg poehee, wel leuk! Heb me ook pas aangemeld, dus redelijk nieuw.Wel heb ik altijd enkele forums hier meegelezen al die jaren, maar nu ben ik er ook aan toe om eens wat 'van me af te schrijven' zogezegd. Gelukkig zijn we er in die zin thuis "mee bezig" op een hele relaxte manier. Het was inderdaad wel anders ooit hoor haha!
    Maar die manier kan uiteindelijk behoorlijk frustrerend zijn. Dus hebben we het hier over een andere boeg gegooid, lees ik en schrijf ik hier nu mee, en kan alles beter een plaatsje geven.
    Maar benieuwd blijf je toch wel, ik noem dat m'n oer-instinct ;)
    gelukkig ben ik niet zo erg als die van de rammelende eierstokken...van Jochem Meijer hihi!
    Veel plezier hier meid!
    Liefs, deb

7. trotsemamavan03

Mar 4, 2009
    56
    0
    0
    moeder/huisvrouw
    oosterhout
    hoi anja

leuk dat je er ook bij bent :D

8. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Hoi Anja, welkom op het forum. Ik zit nu in mijn derde ronde en hoop dat ik snel positief mag testen, maar we zien wel hoe het allemaal loopt. Het lijkt me heel erg als je er zo lang op moet wachten om zwanger te raken, maar denk ook dat de vreugde dan zeker extra groot zal zijn als het raak is.

Groetjes Jewe

9. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

Jul 17, 2007
    2,133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    welkom :D

Share This Page