Hoi dames, als ik een foto in mijn album wil plaatsen, komt er een melding dat fotoalbum niet toegestaan is? Kan iemand mij hierbij helpen?
Fotoalbum wordt vanavond permanent uitgeschakeld wegens de verhuizing. Overweeg een andere plaats om je foto's online te zetten. Bas
Maandag dan maar Vanaf vanavond tot maandag zou toch niemand hem kunnen bekijken. *Snik* mis zp.nl nu al (Nee hoor ben niet verslaafd)
Misschien was het nog niet helemaal duidelijk, maar het fotoalbum op deze site komt voorlopig niet terug. Om verdere verwarring te voorkomen. De fout wordt uitgezocht, er staat iets niet goed.
Nee, want het volledige forumsysteem wordt vervangen door een verbeterde versie, en daarvoor is nog geen goed werkend fotoalbum beschikbaar. Het huidige forum heeft echter zulke grote problemen dat het vervangen onvermijdelijk wordt.
Snik Nouja zolang het forum maar werkend terug komt, dat is het meest belangrijke! Succes dit weekend! (en weet jullie hebben de verslaving van een hoop vrouwen in handen )
Vraag beantwoord, sluit ik dit topic. Andere vragen / opmerkingen over de verhuizingen kunnen in het andere topic worden gemeld. Elmo