Hallo ladies, Ik zit al de hele middag te lezen over van alles op dit forum. Waarschijnlijk zal ik hier vaker te vinden zijn dus ik heb me maar gelijk aangemeld Ik ben 24 jaar en ben woonachtig in de omgeving van Utrecht. Woon sinds 2.5 jaar samen met mijn vriend. Sinds sept 2008 gestopt met de pil en nu dus aan het klussen voor de eerste. Heb al veel informatie kunnen vinden maar hoe meer info hoe beter natuurlijk Liefs
welkom en kijk uit he het is zeeer verslavend hier hahah veel plezier en hopelijk ben je snel zwanger!
hallo dames Ik ben hier ook nieuw. Ik zat vandaag op de site te kijken en dacht hier ziet het er wel gezellig uit Ik ben 28 bijna 29 en mijn vriend is 27. ik ben begin april gestopt met de pil en tja we zien wel wanneer het komt, hopelijk laat het niet lang op zich wachten maar ja dat heeft iedereen hier. groetjes
dat zal best dat het hier verslafend is Goh wat zijn wij dames toch druk aan het klussen he hihihi het klinkt wel erg leuk. maar iedereen heel veel succes.
Zo dat noem ik nog eens welkom voelen Nou er staat hier genoeg informatie over van alles en nog wat dus het gaat wel allemaal lukken denk ik zo. groetjes