Hallo, Sinds februari zijn mijn vriend en ik aan het proberen om zwanger te worden.Helaas nog altijd niets. De gyneacoloog heeft me verteld dat het goed kan zijn dat ik helemaal geen kinderen kan krijgen doordat ik diabetisch insipidus heb... een aandoening aan de hypofyse.Als er mensen zijn die hiermee ervaring hebben, zou ik het heel leuk vinden als jullie iets zouden laten weten. Stel mij hier veel vragen rond, volgende maand ga ik terug naar het ziekenhuis voor mijn jaarlijkse controle en heb eigenlijk veel schrik om mijn arts hiernaar te vragen. Goed nieuws wil ik wel horen....het slechte niet!
Sorry meis ik kan je er niet mee helpen, maar ik wil je wel welkom heten hier en hopelijk kent iemand het en krijg je goed nieuws !!
Helaas kan ik je niet helpen maar ik hoop dat er mensen zijn die dat wel kunnen,i.i.g. van harte welkom op dit forum....
Welkom op dit forum. Ik kan je helaas ook niet helpen. Ik hoop dat er snel iemand komt waar je je ervaringen mee kunt delen. Hopelijk mag het allemaal toch nog goed uitpakken! Sterkte ermee!