Hoi allemaal, ik ben Nina en ben 26 jaar. Ik woon al 5 jaar samen met mijn vriend. In maart dit jaar hebben we een huis gekocht, dat nu wel erg groot en leeg is . Wij zijn in december 08 gestopt met de pil. Poging 4 was raak. Een goede echo met kloppend hartje gehad met 8 weken. Toen met 11 weken bloedverlies, en een echo waarop bleek dat het harte gestopt was met kloppen en het kindje sinds een paar dagen na de eerste echo niet meer leefde. We hebben een hele verschrikkelijke periode gehad daarna met veel verdiet en onbegrip. Erg lastig is ook dat werkelijk iedereen uit onze omgeving of net bevallen is of hoogzwanger. Lastgi is dat!! Daarnaast vind ik het erg vervelend dat nu iedereen weet dat je ermee 'bezig' bent, omdat alle familie en vrienden al wisten dat we zwanger waren... Na de mk(13 juni) na 3 weken weer ongi. Nu weer een normale maand gehad met eisprong en flink geklust rondom mn ei. dus nu is het weer spannend voor ons, ongeveer 5 aug NOD. Nou dat is meteen een heel verhaal geworden, weet niet echt of ik t op de goede plek geschreven heb, maarja. Ik wens iedereen in ieder geval heel veel succes en geluk!!!! Groetjes, Nina