hallo allemaal, ik ben nieuw hier en noem mezelf choco ben 23 jaar woon ruim 3 jaar samen vorig jaar geregisteerd partnerschap gedaan en we hebben nu in april besloten om er helemaal voor te gaan. deze maand gaan we proberen ovulatie testen te gebruiken ben benieuwd. hoop hier lekker mee te kunnen kletsen. groetjes en tot horens
oke dan zie het indd net staan sorry nog gefeliciteerd dan maar is alles goed gegaan en een gezonde meid?? is het jullie eerste kindje en zijn jullie lang bezig geweest?? wat een vragen allemaal he ben bijna niet nieuwschierig haha groetjes
hihi!! bedankt. ja alles is goed gegaan, het is onze eerste, we zijn wel lang bezig geweest, 9 jaar, ben inmiddels 10 jaar getrouwd, dus dit wondertje was meer dan welkom .
jeetje 9 jaar das echt heel lang dan is jullie geduld behoorlijk op de proef gesteld maar dan genieten jullie nu extra waarschijnlijk. geniet ervan!! groetjes
Hallo Allemaal, Ik ben ook nieuw hier Ben al gestopt met de pil en aan het foliumzuur, heb nu mijn eerste ongi en gaan daarna genieten van elkaar met hoop op een kleine na afloop! erg spannend, en voor jullie ook veel succes en niet te vergeten plezier! groetjes Escal