Hallo meiden hier weer een nieuw lid

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Mythos, 29 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mythos

Mythos Lid

29 aug 2009
    46
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ben hier sinds gisteren aan het lezen geslagen en heb me vandaag ook aangemeld. Ik ben een 34-jarige vrouw getrouwd en trotse mama van 1 dochtertje van 13 maanden. Het heeft bij ons 2 jaar geduurd voordat we zwanger werden en hebben een jaar daarvan in het ziekenhuis gelopen met alle onderzoeken die daarbij horen. Onverklaarbare kinderloosheid kwam er uit. Heb een onregelmatige cyclus en dat maakt het er niet makkelijker op. Heb een tijdje Clomid genomen maar toen dit ook niet geleid heeft tot een zwangerschap werd er besloten een kijk-operatie te gaan doen en daarna met IUI te gaan beginnen. Net toen we aan het wachten waren op mijn ongesteldheid zodat de operatie ingepland kon worden bleek dat ik zwanger was, nou dit was echt een wonder. Vorig jaar juli ben ik opgenomen in het ziekenhuis omdat ik een zwangerschapsvergifitiging en Hellp-syndroom had. Ik zou daar moeten blijven tot 38 weken en dan zou het worden opgewekt echter het ging zo slecht dat ik 's middags nog ben ingeleid. Omdat de hartslag van mijn dochter ineens daalde van 160 naar 60 hebben ze een spoedkeizersnede moeten doen en toen is mijn dochter met 35 weken geboren met een gewicht van 2275 gram. Klein was ze maar inmiddels al een grote meid aan het worden. Nu zijn we toe aan onze wens voor een tweede daarom ben ik eind maart gestopt met de pil Cerazette (ivm borstvoeding). Mijn cycli is als volgt : 1e 51 dagen 2e 41 dagen 3e 30 dagen 4e ????? want hier ben ik dus op aan het wachten maar er komt nog niks. Vanmorgen test gedaan = negatief maar zit inmiddels al op 36 dagen. Vorige week 4 dagen bruinverlies gehad nu niks meer. Heb wel last van gespannen onderbuik, vorige week zondag veel last van diarree/overgeven en dat had ik die week ervoor op zaterdag ook. Ik heb het idee dat mijn lichaam mij voor de gek houdt gezien ik al heel wat teleurstellingen achter de rug heb maar vind het toch gek.

Hoop dat iedereen hier snel zwanger mag raken en voor degenen die al zwanger zijn, hartelijk gefeliciteerd, geniet er van!!!!!!

2. Suzanne1982

Suzanne1982 Bekend lid

16 jun 2008
    779
    0
    0
    Midden Nederland
    Welkom hier en heel veel succes met zwanger worden!

3. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Hoi dames!
    Ik zal me ook even netjes voorstellen ;) Mijn naam is Manuela, ben 23 jaar..

4. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    welkom meiden !

5. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Welkom meiden :)