Hallo allemaal, Mijn naam is Pia en ik ben 34 jaar. Ik heb drie miskramen gehad, maar ben wel in het heerlijke bezit van 2 jongens. Wij zouden graag nog een derde kindje willen. Tot gisteren schreef ik met een stel vriendinnen op medisch forum. helaas is door een fout van de moderator iets misgegaan, en kan ik nu vanaf huis niet meer inloggen. ik hoop ontzettend dat mijn vriendinnen, en vooral Femke met wie ik zo'n leuk contact had mij hier kunnen vinden. Overigens vind ik het ook fijn om met andere mensen te praten over het verdriet wat een miskraam met zich mee brengt. groetjes van Pia
Dank je wel Bloemie! Ik kan inmiddels weer inloggen, ben er erg blij mee! Enne, zijn het je cyclusdagen? Of zit ik er mijlenver naast?? liefs, Pia
hallo piaz welkom ik weet wat het is om een miskraam te hebben gehad heb 10 maanden ook een miskraam gehad van een tweeling ik had een leuken vriendin die me dit aan heeft gedaan en nu zijn we weer op nieuw bezig maar hoop dat je snel zwanger bent groetjes nathalie
wat bedoel je daarmee, dat een vriendin je dat heeft aangedaan? Of wil je daar niet over praten? groetjes, Pia