Nieuw voorstellen dus

Discussion in 'Even voorstellen' started by Ladylola, Sep 19, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

Sep 19, 2009
    4,832
    1,234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hai Dames,

Vandaag aangemeld op het forum. Ik heb mezelf al jaren eerder willen inschrijven, omdat ik graag moeder wilde worden. Alleen door de wens van mijn partner en omgevingsomstandigheden nog gewacht met zwanger worden.

Nu ben ik 25 jaar en zijn mijn partner en ik eindelijk zover om het te proberen.
    Over mij en hem. Wij zijn een jonge koppel van 25 jaar. Wonend in Amsterdam en eindelijk zover om ons drukke leventje te ruilen voor een wat rustiger bestaan. Wij willen graag kindjes en zijn sinds vorige week begonnen met zwanger worden. Erg spannend dus:)
    Ik ben gek met kids. Ik werk al vanaf me 17de met kinderen in alle leeftijden en doelgroepen. Ik heb veel ervaring met kinderen behalve met die van mezelf.

Ik ben er alleen achter dat ik een onregelmatige cyclus heb variërend van 28 tot 35 dagen, soms wel 40 dagen. Dus dat wordt nog spannend!

Ik hoop met jullie veel ervaring, hoop, liefde voor kids te kunnen delen. Daarnaast hoop ik gauw een blije verwachting te vermelden in een leuke banner:D

2. belin

belin Fanatiek lid

Jul 30, 2009
    1,477
    1
    0
    NULL
    NULL
    Welkom en succes !

3. riv

riv Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    1,339
    0
    0
    Drenthe
    Welkom hier en ik hoop voor jullie dat je snel zwanger mag zijn.

Liefs Riv

4. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    welkom, succes met zwanger worden ;)

5. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

Sep 19, 2009
    4,832
    1,234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Dank jullie wel:p

Ik hoop ook dat het gauw mag slagen, maar als ik jullie handtekening zo lees hebben jullie niet zo veel geluk gehad. Jemig schrik er best van dat er zoveel meiden zijn die al erg lang bezig zijn...en mijn zuster is van de eerste na 1 maand ontpillen zwanger geraakt. Ze is nu weer zwanger...2 maanden der spiraal eruit (om andere doeleinden dan zwanger worden) en ze vrijt eenmaal zonder condoom en boem direct raak?!! Natuurlijk hartstikke welkom:D!
    Als meerderen nou ook beetje van die mazzel zouden hebben.

6. loda

loda Niet meer actief

Welkom en succes!

Share This Page