Na een mk en bbz ben ik ontzettend ongerust geworden. Ik denk dat iedere a.s. moeder hier wel last van heeft, maar doordat ik duidelijk heb meegemaakt dat het krijgen van een gezond kindje niet vanzelfsprekend is ben ik denk ik extra ongerust. We hebben een combinatietest laten doen en de uitslag was goed (kans 1:12000). Nu vroeg ik me af of de kans hierdoor ook wat groter is geworden dat met 20 weken ook alles nog goed is. Hoeveel % kans heb je op een slechte uitslag met 20 weken? Ik weet wel dat dit soort vragen eigenlijk helemaal geen zin hebben, want je verandert er toch niets aan. Het is goed of fout. Ben gewoon ontzettend zenuwachtig voor die echo, omdat dit kindje na die mk en bbz zooo ontzettend welkom is!!
Hoihoi. Ik kan geen percentages noemen. Dat je een goede uitslag hebt gehad met de NT meting zegt niets over de 20 wkn echo.Er worden naar totaal verschillende dingen gekeken. Dat het deze keer goed gaat wil ook al heel wat zeggen! dat dit kindje sterk genoeg is om de miskraamperiode te overleven! Probeer het positief te bekijken! En probeer te gaan genieten van de 20 wkn echo. Imke