Hey dames, Ik zal mezelf ook even voorstellen, ik ben Wendy 23 jaar oud en mijn man Richard is 29 jaar oud. Wij hebben al tijden een kinderwens en hebben besloten om te stoppen met de pil. Op 3 oktober heb ik mijn laatste pil ingenomen en ik ben vandaag begonnen met foliumzuur... Ik vind het zoooo spannend!!! Zou het liefst nu al gaan kijken naar kinderkleertjes en dingetjes enz!!! groetjes wendy
Hoi, Welkom op de site. Ik heb me ook nog niet zo lang geleden aangemeld. Mijn man en ik willen er pas volgend jaar aan beginnen, maar ik kan ook al niet stoppen met rondkijken, denken, enzovoort. Veel succes gewenst! Inderdaad een hele spannende tijd!
Hoii.... Ook ik ben nieuw, en wij willen ook graag voor een kindje gaan. Ik ben 3 oktober gestopt. Toevallig! Veel succes meid!
Hoi hoi Spannend joh dat je net gestopt bent. Ik herken het gevoel helemaal. Het liefst richt je al vast kinderkamer en al in. hahaha Wij zijn eind mei gestopt en in juli was het al raak. Ik ben zelf as vrijdag 16 weken. ik hoop heel hard voor jullie dat het bij jullie ook zo voorspoedig mag lopen!! liefs...