hallo aangenaam ben pas nieuw hier op deze site en iedereen is welkom op mijn profiel want ben een meisje van 21 en mijne vriend is er 28 met vriendelijke groetjes herbie21
hallo hallemaal iedereen is nog van harte welcome hé ok de beste groetjes aan iedereen hier en kusjes aan iedereen
hallo iedereen even een vragje stellen mag ik aub wij zijn al bezig vanaf in juni of julie voor een kindje en nu neem ik folavit0,4 om zeker zwanger te kunnen raken en wij hebben gevrijed al alle dagen en eergisteren en dan was de dag er van dit is de meest vruchtbare dag stont daar op dat hebben de meeste hier ook gelezen hé en gisteren of wanneerwas het was mijn eisprong hé dat de meeste ook gelezen hebben en nu is de vraag ik heb buikpijn van onder in mijn buik zou er een kindje kunnen in zitten aub de allerbeste groetjes en die mij kunnen helpen of de vraag geven alvast bedankt bij voorbaat
Welkom en succes met zwanger worden! En alles is natuurlijk mogelijk...maar zou nog eventjes geduld hebben.
hallo iedereen ik ben zwanger al ongeveer4 weken en heb donkerbruin verlies is dat erg weet iemand dat aub groetjes van herbie21