Slijmerig bruinverlies

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Brigit, 15 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    #1 Brigit, 15 okt 2009
    Laatst bewerkt: 15 okt 2009
    Hallo,

Mijn cyclus is rond de 21 a 23 dagen.
    Vandaag zit ik op dag 13 en heb tot nu toe met tempen mijn ei nog niet kunnen vinden. Wel heb ik vruchtbaar slijm gehad van dag 8 t/m 11. Gisteren had ik witte afscheiding en tot 2 keer toe bruinslijmerige afscheiding. Dit kan toch nog geen innestelingsbloed zijn? Wat is het dan wel? Ik heb soms 2 dagen na mijn menstruatie wel eens bruinslijmerig afscheiding (dus dag 8, maar dit is wel erg laat.

Ik ben erg benieuwd of jullie weten wat het zou kunnen zijn

Groetjes brigit

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Brigit,

het zou kunnen dat het bruinvelries nog kwam van je eisprong. Bruine afscheiding is oud bloed en dat zou betekenen dat je inderdaad je eisprong al gehad hebt. De afscheiding na je menses zou ook nog een nabloedinkje kunnen zijn of van een vroege eisprong.

Groetjes Brigitte

3. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    Hoi brigitte,

Mooie naam heb je ;)

Bedankt voor je snelle antwoord. Ik heb nooit geweten dat je met een eisprong ook een beetje bloed kan verliezen, ik dacht alleen bij innesteling. Geweldig weer wat bij geleerd!!! En fijn om te weten dat ik waarschijnlijk dan toch een eisprong heb maar dan heel vroeg.
    Is toch iets wonderlijks het lichaam en erg interessant:)

Bedankt!!

Brigit

4. Brigit

Brigit Fanatiek lid

26 feb 2009
    1.879
    13
    38
    Vrouw
    #4 Brigit, 28 okt 2009
    Laatst bewerkt: 28 okt 2009
    Hoi brigitte,

Ik heb een nieuwe vraag. Ik ben nu 2 dagen over tijd en heb vanochtend een test gedaan. Die was negatief. Ik heb helemaal geen bloed verloren, wel menstruatieklachten gehad dus dacht dat ik echt ongi zou worden. Tot nu toe nog niks, heb zelfs geen afscheiding dat heb ik normaal wel.
    Nu is mijn cyclus tussen de 21 en 23 dagen, ik hou 23 dagen aan. Ik ben nog geen 1 keer overtijd geweest.
    Kan het zo zijn dat je met zo'n korte cyclus niet op je NOD kan testen maar pas als je 4 weken bent? Ik zie iedereen pas met 4 weken ongeveer positief testen. Dus dan is het voor mij nog veel te vroeg?
    Ik heb sinds ongeveer een week elke dag steken links in mijn lies en schaamstreek(soms ook rechts). Niet de hele dag door maar zo af en toe. Gisteren en die avond ervoor toen ik in bed lag had ik zelfs een paar keer achter elkaar heftige steken. Niet lang paar seconden en dan weer weg en dan tijdje later weer. Die steken die ik elke dag heb die trekken ook door naar mijn rug en bil? Het voelt een beetje als spierpijn.

Groetjes brigit

5. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Brigit,

als je een korte cyclus hebt, kun je ook eerder testen en hoef je dus niet tot 4 weken te wachten. Het kan best zijn dat je cyclus deze keer toevallig net iets langer heeft geduurd, waardoor je nu dus wel pas later kan testen, maar het kan ook zomaar zijn dat je toch nog ongesteld wordt. De pijntjes die je voelt zouden kunnen horen bij het oprekken van de baarmoeder, maar dat zou wel erg vroeg zijn, dus ook daar kan ik je geen zekerheid in geven. Helaas, toch nog even afwachten dan...

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina