Hallo allemaal, Mijn naam Monica, en ik wil graag in verwachting raken. We zijn nu al een jaartje bezig, en nu heb ikvoor het eerst het idee dat het wel eens raak zou kunnen zijn. Ik ben op 20 augustus ongesteld geworden, en zit nu dus vandaag (17 september) op mijn 27 dag van mijn cyclus. Ik heb een onregelmatige cyclus, soms 28 dagen, dan weer 26, dan weer 24 enz Wanneer kan ik nu het beste gaan testen???? Verder heb ik een lieve man, een hoop vrienden, maar alleen dat ene ontbreekt nog, wie o wie kan mij een goed antwoord geven? groetjes monica
Hi Monica, ik zou gewoon uit gaan van je langste cyclus en dan nog een dag wachten met testen! (Dus overmorgen?) Veel succes toegewenst! En welkom hier
Hallo Monica!! Welkom!! dit is heel toevallig. ik was ook op 20 augustus ongesteld geworden en het is vandaag 16 september.Ik heb een cyclus van 28 dagen en meesral regelmatig. ik wil ook graag zwanger worden. en zit ook te wachten of het dit keer wel raak is. ik hoop het wel. Maar ik dacht en wat ik vaak heb gehoord is als je 1 week overtijd bent dat je dan pas moet gaan testen. of heb ik het verkeerd? kan hier iemand antwoord op geven aub. xxx Tamara xxx Tamara
Hoi Tamara, Dat is inderdaad wel heel erg toevallig, wel leuk zeg. Ik ben geloof ik al wel honderd keer naar de wc geweest vandaag, omdat ik bij elk krampje al denk van: ja, daar komt die ongi weer. Ik hoop voor je dat het ook raak is, zou wel heel erg toevallig zijn als we beiden zwanger zouden zijn xxxxxMonica
Hoi Monica... Ja dat heb ik ook. iedere keer als ik naar het toilet ga dan denk ik ja nu komt het. ik heb wel hier en daar wat krampjes. en een beetje pijn aan mijn onderbuik. Ik ben 3 maanden bezig. en 3x was het niks dus het zou nu ook niks zijn. Stiekem hoop ik dat het wel raak is maar ja. en het is heel toevallig. hopelijk zijn we alletwee zwanger!! Succes xxx Tamara
Hoi Tamara, Ben je al ongi geworden, of niet, succes, ik zit namelijk wel aan je te denken. groetjes Monica
Hoi Monica.. Jaaaaaaa ik ben gisteravond dus 16-09 ongesteld geworden. Helaas. Ik vind het wel heel jammer maar ja we gaan gewoon door met klussen en wachten het rustig af. En ben jij ook ongesteld geworden of... ik ben ook benieuwd. xxx Tamara
Hoi monica, Jammer dat je ook ongesteld bent geworden, ik dus ook, maar we gaan gewoon weer verder klussen Intussen tijd ga ik maandag wel naar de huisarts, want ik ben nu al een jaar bezig, had ik ook met hem afgesproken. Dus ik ga de medische molen in. Groetjes annita
Hoi woeffie, Hoe gaat het? ik heb lang niks meer van je gehoord. Hoe gaat het met zwanger worden? Hopelijk is het deze maand wel raak. xxx Tamara
Hoi Tamara, Alles gaat goed, ik hoop ook deze maand wel zwanger te worden net als jij. We zijn in ieder geval aan het klussen , dus daar zal het niet aan liggen. Ik hoop ook voor jou dat je deze maand ook zwanger mag worden, zou echt te gek zijn, groetjes monica
Dankjewel, vindt het allemaal reuze spannend. Ben wel heel bij dat ik 8 nov naar het umcg mag gaan, voor gesprek. Ben nu 1 jaar bezig ongeveer, wil graag weten waar ik nu aan toe ben. Wil heel graag zwanger worden